Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mina är rfsu :-/
Hoppet steg just!
www.familjeliv.se/Forum-15-317/m64982127.html
ja och att strecket inte syns när det torkat skall ju inte spela roll eftersom man inte skall läsa av så sent...
Mitt rfsu vart soprent på teststreck idag tidigt på morgonen.. Fortfrande ingen mens. De brun/röda flytningsrna har upphört. Snart dags at bege sig till skolan/komvux.
Känner mig som ett stort ?
Efter att ha fått ett svagt pos rfsu i förrgår kväll men ett negativt idag så har jag varit o köpt mig ett CB. Funderar på vilket som är bäst? Hur är era erfarenheter? Bim +7 idag. Hade brun/röda flytningar 1-2 ggr om dagen i 5 dagar någon dag inget alls men inget sen i Fredags. Då det kom var det endast efter jag hade kissat. fortfarande molvärk i magen o brösten till o från.
Hur länge skall jag hålla mig innan jag testar? Var på toa kl 15..
Vill så gärna slippa utredningen som skall starta på Torsdag.
Kram på er alla kämpare!
Kommer aldrig kunna hålla mig till 19 :-/ har varit kissnödig i en timme redan ju..
Vet inte om jag blev klokare av det.. Om det ändå kunde vara så att alla streck betydde pos så hade det ju inte varit någon tvekan.. det kom ett streck med en gång om än svagt. Docjk är det svårt att se bredden. Jag ger upp!!
Det såg ut som om bredden var ok när det kom direkt som urinen gick förbi.. men sen blev det smalare efter 15 min ledsen att bilderna är så suddiga men min mobilkamera är inte så bra..
Nej.. säg inte Grattis det är så smalt! Som ett streck bara..
Alla som får falska pos får ju så...
Nä o nu tog jag de sista pengarna till detta... skall till gyn på Torsdag så vi får se vad de säger..
Har pratta med 1177 o de säger att man inte skall bry sig alls vad som hänt efter de 10 min man skall läsa av på utan gå på hur det såg ut inom tiden. Stecket kom med en gång som urinen passerademen det var svagt. Pga av att det var så mörkt när det var blött kunde jag inte få en bild på det med min kassamobilkamera. Men det smalnade av efter 15 min o längre, innan dess brett men svagt.
Ni som fått så o inte varit gravida när kom erat tunna streck? jag har fått tunnt förra året men då kom det fram efter testtiden o från början var det inget..
Förstår inte varför jag gjorde dethår.mot mig själv ännu en gång. Testar några dagar för tidigt och nu sitter jag här med ett test jag inte riktigt förstår om det är positivt eller negativt. Kan nån hjälpa mig? Vill så gärna vars gravid så jag tror jag ser i syne..