• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mrsc74: nä alltså inget elakt, minns bara att du höll med leonie som också är "brutalt ärlig" ;)

Jo jag hade blödning i två dar på äl+8. Samtidigt började brösten ömma och idag på äl+11-12 testade jag med både aco och cb.

• Knasten83

Wassa: hoppas så att det inte va spök... På alla!! Ska testa imorgonbitti igen -såklart!!!

• Knasten83

Visat bilderna för min man nu... Till min förvåning ser han att det är ett plus där!! Han ser aldrig ngt på test tycker jag, kanske för att det aldrig varit ngt? Haha

Han blev såklart glad men vågar inte hurra än!

• Knasten83

Lillabambi: njae... Svaga plus. På sidan 2606 med aco och sid 2616 med cb.. ;) kolla gärna o ge åsikt om saken! ;)

• Knasten83

Nele: hihi! Svårt o hänga med i svängarna!! ;) ja, imorgonbitti blir det test igen, jag hoppas på sällskap av er samtidigt! :))

• Knasten83

Lillabambi: tack vännen!! :)

Såg att du skrivit att du känner dig tjock idag. Vilken vecka är du i?
    Minns så väl där i början när man längtade efter en kula men va bara fet... ;)

• Knasten83

Lillabambi: men du... Du har en bebis i magen!!! Det gör allt värt det! Gick upp 26 kilo med dottern, jag va smällfet!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester