• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fidelis: inte på det urplockade?

• Knasten83

Kaksmulan: nu känner jag att jag i princip älskar sig!!!!! Jag har ju haft blödning i två dar på äl+8. I samma veva började brösten ömma.. Men jag trodde jag hade haft mens!? Nu på äl+11 ser resten ut som de gör och jag är helt uppspelt nu!!! Vågar inte tro på det...
    Har Pcos så jag ägglossar vanligtvis aldrig på egen hand. Fick hjälp att bli gravid med dottern...

• Knasten83

Angie och swea: driver ni med mig???? Jag skulle sova middag med dottern men det kan jag ju glömma! Känner mig höööög!!!

• Knasten83

Kaksmulan, nej nej 14-16 dar efter äl kommer mens. Jag brukar ha mens i 7 dar och mycket och riktigt ont! Men inte denna gången. Trodde dock att jag blödde för mkt för en nidblödning. De brukar väl bara va ljusrosa flytning?

• Knasten83

Oh i hope u're right girls!!

Nu kommer det bli ett par crazy dagar med miljoner test från mig! Jisses, jag kommer bli fattig!

Angie: jo jag ser men tror inte på det!! :/

• Knasten83

Wassan: min kropp säger gravid med ömma bröst och molvärk i magen. Men hjärnan vägrar tro på det... Det är så svagt så jag tror inte jag är gravid! Det skulle liksom va ett mirakel... Vi kan ju inte bli gravida på egen hand!?!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester