• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

weehooo  fick brev från babytime o mina tester skickades igår så de borde vara här idag men det dröjer nog 2 timmar innan posten kommer. hur satan ska jagkunna hålla mig?

vilket test ska jag ta, har extra känsliga, vanliga rfsu o vanligt cb då? 

• alexander2011

den var jag nära o köpa sj Solig satt o grunna men jag tycker det e billigare med testlagrets så länge hihi
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-06 12:53:32 följande:
    alltså jag har heller aldrig finnar .. men jag menar..på magen ??? alltså vid suddaplexus.... det måste ju varit ett mf då hon sa att hcg va neg ! 

eller tidigt kanske? har du tagit nått test efteråt? om det visar nått nu så borde det vara nått menar jag eller? jo det är konstigt
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-06 12:53:53 följande:
    Jaaaa jippie för finnar och munsår om det innebär gravid :)

Skrattande HAHAHA
  • alexander2011
    EQ85 skrev 2012-03-06 12:53:20 följande:
    för fasiken, nu får posten komma tycker jag.
    JAAAA!!! idag skulle du ju testa dig. hoppas det kommer
  • alexander2011
    wassan skrev 2012-03-06 13:01:45 följande:
    wii håller tummarna 
    testa den extra känsliga  
    men färgen på den är ganska svag va? om det är tidigt menar jag så kanske det inte syns nått. aja

FLER??? extra känsliga, rfsu el cb? 
  • alexander2011
    EQ85 skrev 2012-03-06 07:33:33 följande:
    Usch. nervös redan och posten kommer mellan 12-13..

men vet ni vad. Om jag inte får plus idag så blir jag galen. för lyssna här.

jag stor och ska hälla mjölk i kaffet och tittar på paketet.
    5e mars. hmm  
    Kollar på kalendern.
    Hmm 6e idag aja det går.... VÄNTA 6e?? 6e mars??? Jag plussa ju för fan den 6e mars 2011!! Sluta det är inte sant.  

så om det inte blir pluss idag, så känner jag mig blåst. för alla cb har ju visat lite starkare, rfsu har visat, jag har den där konstiga värken och brösten gör ont på det där konstiga sättet 

HAHAHA, du är för härlig. jag väntar spänt på dina tester asså. såg bilderna o tycker att jag ahr sett nått på alla!!! hoppas hoppas
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-06 13:06:46 följande:
    RFSU om det är vanliga.. gillar inte deras "tidiga"...

jag har för mig att det är den vanliga
  • alexander2011
    ELM A skrev 2012-03-06 09:00:19 följande:
    Hej tjejer!
    Följt tråden läänge utan att göra något inlägg. Ni är ju för goa!:)
    Nu skulle jag behöva lite hjälp med att tolka ett utav mina tester.. om ni har lust?:)
    Fick ett MF 14/2 tyvärr, men sedan dess har vi kört på.. Vad tror ni om detta?
    Borde vara runt BIM-6 men vet ju egentligen inte alls eftersom jag inte har fått någon mens sen MF.

Tycker det påminner om runt BIM-4 den förra graviditeten som slutade lite illa..
    Hoppas ni kan hjälpa mig! :)
    Där var bilderna :) ser tyvärr ingeting men du är tidigt ute oxå :)
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-06 13:03:28 följande:
    men alltså... jag har bim om 8-9 dagar så nje det tror jag inte , tänkte mer om det berodde på "gamla"homoner?? men , det kom idag liksom 

ok REDAN, fasen va dagarna går hahaha tycker du har älk hela tiden men du ahr så kort cykel. 26 dagar eller vad var det? iofs så har du precis haft äl Flört
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester