• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meeee skrev 2012-03-07 10:39:11 följande:
    Alex- nä, bor inte i Uddevalla. Frida finns i trestads området. Jag bor i Trollhättan.

ok :)
  • alexander2011

Ja swea jag håller med meee. du borde igentligen ta ett test till.

• alexander2011

tack tjejer. jag avvaktar dock några dagar med att ta den digitala. tror det än är tidigt

• alexander2011
    MissMA skrev 2012-03-07 11:52:27 följande:
    alexander:

Det är inget snack om saken ! 
    Jag vågar mig också på ett grattis härifrån Skåne =D
    Grattis, Grattis, Grattis =D
    Sa ju att du ej skulle ge upp hoppet ju !! Hjärta 

tack :) men ett digital måste först bekrfta detta. när ska jag ta det?
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-03-07 11:57:55 följande:
    alexander du e preggooooo =)

tror du? asså jag börjar sj o tro det för sträcket syndes idag när jag tog isär det i eftermiddags. nu har jag kastat den iofs...synd att jag inte ahr fler cb än den digtala
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-07 12:27:59 följande:
    Alexander:
    Du vet att jag sagt att du är gravid till motsatsen är bevisad. Imorgon syns det mer hoppas vi. Har du inga vanliga RFSU hemma?9
    nejjj!!! jag råkade öppna fel paket..skit oxå har bara babytimes extra känsliga :( och den digitala
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-07 14:11:39 följande:
    idag ??=) du är ju ändå efter bim ju 

är gott sugen men nää. eftersom testerna är så svaga o cb är 50 va? så är risken stor att den inte visar nått. fasen att jag inte har TL hemma!! dum som köpte babytimes. har slösat tillräckligt med pengar på tester denna månaden.
  • alexander2011

asså jag ser ju men tror inte att den digitala visar nått. måste asså vara gravidSolig

• alexander2011
    OM jag skulle ta den digitala..hur länge måste jag hålla mig?
  • alexander2011

ser tyvärr ingeting EQ85 hur mycket jag än vill :S

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester