• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

simple82 skrev 2012-01-13 10:03:43 följande:
    Tack då vet jag hur dom ska se ut =0) ska testa imorgon igen, kan inte va långt borta =)
    jag testade kl 12 ,blev som ditt ,testade kl 15.fullt pos utslag,kl 21 neg igen .. så testa igen senare idag så du inte missar =) men det är på god väg så hopp i bingen med er
  • sweasmamma
    simple82 skrev 2012-01-13 10:12:29 följande:
    lite bättre kanske, man de kan inte va långt kvar?

där ser man mer... nej då .....mycket nära pos!!! hejja hejja
  • sweasmamma

hej tjejer.. tillbaka efter en helg i gbg,försökt läsa ikapp men det va ju sååå mkt =)  jaha,bim-11 ha ha.. många lååånga dagar kvar 

• sweasmamma

knasten....HOPPAS det är nidis!!! men... ibland,inte alltis så får jag spottings,brunt men det kommer 1-2 dagar innan mens,lite tidigt för dig isf ju ... men nidis kan det ju vara ...

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-16 07:53:28 följande:
    Jo jag fick positivt på äl stickan inatt och har myst med sambon.nån ide idag oxå eller. Hur lång tid tar det för simmarna att nå ägget. Jag ska ta ett äl test snart igen o se om det är starkare eller inte. Ska jag sluta äta apiforcen idag eller när jag tror att ägget har släppt. Är det skadligt att äta om man är gravid eller varför slutar man när man har äl.
    kör på idag också !!! =)
  • sweasmamma

äl+4 idag =) känner nada...såklart=) tänkte ev börja testa om 3 dagar,bim-7,jag menar... jag har ju test hemma så vrf inte =)

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-16 08:08:12 följande:
    FåFår väl slå på charmen nu medans lill grabben sover hihihi. Åhhh hoppas det blir nått denna månaden.vet du nåttt om apiforcen som jag undrade över.
    nää inte en aning tyvärr
  • sweasmamma

gummsan,tycker ditt test va sjukt konstigt ,såg verkligen inte ut som spök !!! hmmmm

testat mer? 

• sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-16 09:29:50 följande:
    Tack för att du tittade, ska ju ha mens först om 2-3 dagar men det kanske är vanligt med en liten blödning ändå?
    sweasmamma skrev 2012-01-16 09:25:01 följande:
    Fru 2011, jag ser en skugga !!
    Tack för att du tittade Pumann, men vet ej vad jag ska tro, kan vara spök eller bara skugga då jag fick lite rött i urinet.
    ja men inte helt möjligt med en genombrottsblödning ju ... vi håller tummarna
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester