• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kanske4a

det är NÅT där..men vad?? =) spännande
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-01-17 14:05:50 följande:
    Hej tjejer! Tänkte kolla en sak med er. Jag hade kraftig ÄL-smärta i vänster äggstock den 4 januari och jätteont i svanken och ÄL-flytningar så jag antar att det var då äggblåsan sprack? Är då nu förmodligen på ÄL+13 men testar fortfarande negativt. Är det kört då tror ni?
    inte säkert du hade äl just då .. kan ju vatt äl på g=) när har du bim?
  • sweasmamma
    kanske 4a skrev 2012-01-17 14:11:28 följande:
    Åhhh tack! du är mycket bättre på det där än mig. Ja vad, det lär jag ju bli varse, men åååååååh vad jag hoppas!
    man ser ju nåt så nu hoppas vi på starkare =)
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-17 14:20:48 följande:
    Precis men molvärken vet ja sen med dom två andra att de e ett bra tecken =)
    gud va man hoppas ,fick sån molande mensvärk nu ... det lär ju INTE komma 9 dgar innan mensen väl??eller?? hm,när har du bim? säkert frågat redan men .. =)
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-01-17 14:28:20 följande:
    Ok, men då kanske jag är på ÄL+13 iaf då? Har ingen koll på lutetalfasen. Med sonen så plussade jag på BIM-3, svaaaagt med CB. Nu har jag testlagrets stickor. Fan att man ska vara så otålig, vill bara veta nu ju!! :)
    ja klart =) men åk och köp ett annat test då =)

annars så avvakta och testa på nytt  
  • sweasmamma

jag har 9 dagar kvar!! Jag är sjukt sugen på att testa men INGEN idè än...får nog vänta 4-5 dagar =)

• sweasmamma

ja precis =) men jag ska INTE testa .. sååå onödigt tidigt men såå sugen .. men nej!!! ska vänta iaf 4 dagar 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester