• Stella 78

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som vill trixa?
    Fortfarande äl+7.... Men har fått såna här svaga nu på 3 test idag! Igår blev det inget alls på dem!

• Stella 78
    Stella 78 skrev 2012-03-12 20:09:48 följande:
    Någon som vill trixa?
    Fortfarande äl+7.... Men har fått såna här svaga nu på 3 test idag! Igår blev det inget alls på dem!

Ingen som är trixsugen?
  • Stella 78
    Skrutt 83 skrev 2012-03-12 20:31:35 följande:
    Stella: sitter via mobilen så kan inte trixa men ser väldigt lovande ut! Ser också ngt. Håller tummarna! Du är ju ännu väldigt tidigt ute så håller tummarna för fint plus om nån dag!
    Ja, väldigt tidigt! Men efter nu 4 såna här resultat under en dag så ökar ju hoppet! Vore ju konstigt om jag får så på alla test idag men ine på något av de 3 test jag tog igår

Återstår att se om det blir starkare imorgon. Ropar absolut inte hej ännu, men som sagt var, nu blir ju testandet roligare! 
  • Stella 78
    Knasten83 skrev 2012-03-12 20:39:06 följande:
    Ja det går men du måste göra det för jag sitter med mobilen så jag kan inte..
    Har mailat nu!
  • Stella 78

Snällaste Knasten har trixat! Ser ju dock lite utsmetat ut!? Men ser tydliga kanter när jag kollar mot ljuset. Hmm.. återstår att se imorgon!

• Stella 78

Mini, så har jag ofta vi äl. Under en stund så kan kg knappt sitta på en stol! Men det brukar lätta efter knappt en timme o sen är det bara ömt några timmar

• Stella 78

Nä har bara så ont just vid äl. Fick det bekräftat på vul när jag gjorde det några månader när vi försökte få dottern. Så känner jag inget så har jag ingen äl. Stämde den enda gång äl uteblev...

• Stella 78

Mini, ägget är knappt befruktat ännu om du hade äli förrgår. Jag har haft x o kände inte något förrän i v 9. En del får ont tidigare men inte så tidigt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester