• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Håller tummarna knasten! Ser inte så mycket på just detta test men det är tidigt och det är ett cb så man vågar ju inte :)

• Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-10-16 11:38:57 följande:
    När kom era cb plus? Mitt blev inte så "starkt" förän efter 5-10 min kanske.

Kanske är färgrester? För mkt kiss?
    Knasten, ta ett digitalt så slipper du vrida och vända och fundera :)
    Och även om det skulle bli Inte Gravid, kan det bara vara för tidigt :)
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-10-16 11:50:03 följande:
    Får väl köpa digitalt då, tror ändå inte på detta... Jävla skit att man blir så hoppfull!!
    Därav det digitala, jag litar inte på CB  förrän det är starkt. Håller tummarna!
  • Hoppas 2012
    mållan3 skrev 2012-10-18 15:12:24 följande:
    Hej tjejer!
    Jag vet att tråden säger graviditetstester,,, men här kommer en fråga till er som vet hur det går till med äl tester.
    Har fått hem 21 st nu. Har aldrig använt mej av såna här tester tidigare, Nu till frågorna.

Om jag inte vet hur min cykel ser ut... (därav allt testande) Ska jag börja med dom på engång efter mensen? sen testa en gång om dagen eller?
    & ska jag testa med morgonurin med såna här tester också?

För jag tänkte... jag kan väl inte missa äl om jag testar vid samma tid, en gång om dagen fram till mens? Iof så har jag "bara" 21 st.
    Fler som sökt efter äl? & hur valde ni att göra?? :) 
    Även om du testar en gång om dagen kan man missa ÄL då peaken kan vara kort.
    Men om du inte alls känner till din cykel hade jag börjat testa ex dag 12 och tagit 2 test om dagen.
  • Hoppas 2012

Jo självfallet kan du ha äl snart/senare eller att den redan varit. Har du regelbunden cykel?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester