• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hallon: dessa jäkla myskostreck som bara gör en förvirrad!!! Vad grundar de ditt mf på?

• Knasten83
    angie91 skrev 2012-02-22 20:56:56 följande:
    maila på :) falkoping@umr.nu

<3 hjälper dig allti hjärtat :D 

tack vännen... satte mig vid datorn istället men jag vill gärna ha din ärliga åsikt om en stund..?

Hur mår du idag? Bättre med ögon, öron och allt du hade ont i? ;) 
  • Knasten83
    angie91 skrev 2012-02-22 21:08:56 följande:
    ser ut som du e gravid.. 

hehe okej :) o min ärliga åsikt ska du få :)

ja mår mycke bättre idag.. mycke bättre me ögon o öron <3 hur mår du sj? 

va skönt! Va sa doktorn? Virus?

Jodå, jag är lite deppig idag.. ont i brösten, molar i mage och rygg... annars mår jag bra tack! 
  • Knasten83
    alexander2011 skrev 2012-02-22 21:31:14 följande:
    asså knasen jag säger fortfarande smama sak..det måste vara nått. är fruktansvärt konstigt om det inte skulle vara det..då tycker jag du ska kontakta konsumentverket för cb..måste väl finnas eller o konstantea för doom att deras tester visar fel!!!

tack för att du orkar svara gång på gång.. jag tycker det är så skönt att du inte skriker ut direkt att det är spök för jag tvivlar starkt på det!!

Jag har gjort bröstförminskning och har normalt ingen känsel imina bröst, en gång innan har jag fått ont i dem och då va jag gravid med dottern.
    Nu har jag det igen och det väcker STOR misstanke hos mig.

Jag känner hur det sticker och molar i magen och jag känner igen det där attdet kommer och går hela dagarna när det växer.

Jag känner bara att jag vill ha lite hopp till söndag då jag ska testa nästa gång, lovat mannen att vänta!

• Knasten83
    sweasmamma skrev 2012-02-22 21:34:32 följande:
    tillbaka och ganska arg =(

kommer till KK, ingen annan patient!pratar med sköterskor som säger dom ska kalla på dr! alltså det finns EN dr som ska ta hand om akuta op samt förlossning , kejsarsnitt samt kk . sen kom dom och sa , dr har en op, tar minst 4 timmar sen får vi se om hon får mer efter det !!

jag åkte hem , ska lägga mig och vila så får vi se hur jag mår senare

god natt mina vänner Hjärta 
    men va faaaan!!!!! Idioter!!! Kunde hon inte sagt på tele att det va en ensam läkare!?!
  • Knasten83
    LinaLoj skrev 2012-02-22 21:34:44 följande:
    Men Knasten! Det vore jäkla underligt om det inte är ett knytt eller?
    jag fattar ingenting!! Jag vet, eller hur????? *Suckar*

Ska fan i mig spara dessa bilderna och skicka till clearblue om det inte är ngt!   
  • Knasten83
    alexander2011 skrev 2012-02-22 21:40:50 följande:
    klart jag svarar {#emotions_dlg.flower} men då kan det ju vara nått om du inte har ont i brösten annars menar jag. molvärken o stickningarna är ju typiskt. kände ju så med min grabb ganska tidigt.
    nej det där är inte spök, det kan det inte vara.
    jaha :( ska jag behöva vänta tills på söndag..gahh vill ju veta hur det går. måste vara skit frustrerande o inte få svart på vitt. testa ett annat märke ist. skicka efter testlagrets om du inte har den redan  
    Testlagret har jag bara fått skugga på men aco fick jag ju svagt på också. Minns du?

Ja det är helt sjukt frustrerande!! Jag hatar att behöva vänta! Även om det inte förändrar utgången så vill man veta och inte behöva gå och undra... "är det som det ska?"

De säger ju att ett plus är ett plus, men detta vågar jag inte räkna som ett slutgiltigt svar.

Låååååång väntan till söndag!      
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester