• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-02-23 08:42:23 följande:
    nej inte testat !!! idag kommer det lite rosa-blod typ på pappret när jag torkar mig , tappen ff stängd och bakåtvänd..hmpf!! tror jag ev gör så här.... jag köper ett test imorgon och är det neg så är det !!!

har inte riktigt så ont som igår,får se hur jag känner mig i em ! men ska ta ledigt från jobb imorgon och ha heldag med dottern . shopping och badhuset samt bakning är utlovat =) 

okej, men ta det lugnt också!!
    Jag får fortfarande neg på testlagret så jag börjar så smått inse att jag fått massa spökisar, eller kommer det snart en blödning som betyder ett tidigt mf.

Vill satsa på ny kula nu, inte gå o va ovetande!!
    Hallonbilar skrev 2012-02-23 08:34:53 följande:
    har du testat nu? isf ill du visa?
    hihi, jo jag testade när jag vaknade... bild på väg!

• Knasten83
    Hallonbilar skrev 2012-02-23 08:58:15 följande:

kankse bättre låta experterna kolla jag tycker mig se ngt svagt men jag har ju bara picasa och kan inte med det så
    bra alls, det var ju mkt färg på occh det kan jag inte fic´xa bort men jag tycker mig tro se ngt svagt, mitt namn står där för jag stal din bild blir så automatiskt. jag ljusade väldigt mkt med

äsch, går inte att trixa... neg ju... funderar på att se fram emot en ev ny ägglossning istället!! Skit i detta!
  • Knasten83
    kiara skrev 2012-02-23 09:01:57 följande:
    Knasten: jag tror inte att testlagrets tester är dina vänner....verkar vara jättebra för många men om jag var du skulle jag skita i dem nu,och köpa annat märke i smyg för mannen.....mohahahah ; )

hihi... känner lite så faktiskt! Vi har bestämt att testa på söndag så jag får smygtesta med dessa och köpa ett "riktigt" till söndag.

Har du hört historier om de som inte kan plussa med testlagrets?
    Jag sökte och hittade faktist sådana fall... helt sjukt ju! hcg som hcg... men kanske det är jätteolika just i början.

Iaf ger det en hopp... men det känns hopplöst just nu... Gråter     
  • Knasten83
    Freja0811 skrev 2012-02-23 08:55:23 följande:
    Verka som mensen kom nu... =/
    Så denna månad ska jag testa bisolvon, fick ju reda på att jag iaf förra månaden hade tjock slemhinna och det kanske är därför det inte tar sig.
    jäkla mensfan..... nya tag  vännen!!
  • Knasten83
    kiara skrev 2012-02-23 09:04:43 följande:
    Knasten: dina saker är jättefina verkligen otroligt fina....jag ska beställa en del till mina tjejet och den kommande bebisen....i smyg för min man....mohahaha ; )
    välkommen med beställning!! :)

Maila mig vad du är intresserad av [email protected] 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester