• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Leonie: vet inte när jag hade äl, men gissar fredag. Hm... Så det blir alltid sån skugga? För jag tycker alltid jag får det...

• Knasten83

Hallon: du måste ju kunna klämma ut ett par droppar iaf??

Angie: ser inget, ledsen för det.. Men än kan det dyka upp!!!! :))

• Knasten83

Hallon: skriv av dig! Det brukar kännas lättare!! :) vi läser och råder om vi kan! Kram till dig!!

• Knasten83

Hallon: men herregud hallon!! Vad är det för man? Ursäkta men han är ju en riktig idiot!! Skönt att du såsmåningom ska få slippa honom. Du förtjänar en härlig snäll och kärleksfull man.

Är ni gifta finns det ju vissa lagar han inte kan göra så mkt åt, ta till dem!
    Det va HAN som ville skiljas- inte du, han kan ta sitt pick och pack o dra tycker jag!! Oooo, blir så förbannad! Vill ta ledsna dig bakom min rygg och sen läsa lusen av skrället!!!

• Knasten83

En fråga... Jag tror ju att ngt påbörjats i mig men kanske inte stannar kvar. Då måste det ju betyda att jag väntar en blödning? Det måste ju komma ut menar jag?

• Knasten83

Puffar för min fråga: om ingen blödning kommer och testen blir svagare borde jag ringa läkare va?

• Knasten83

Okej, tack för era svar!

Hon sa på kk att jag skulle vänta en vecka o testa på nytt. Tänker bara att om det inte kommer ut kan det ju inte va så bra!?

• Knasten83

Leonie: jag va också jättevarm men det kom lite senare i grav. Däremot vet jag att man kan få så som du. Men om du är över bim och ingen mens tycker jag du ska testa så du slipper tänka på det!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester