• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Angie: ledsen över o höra hur du blivit behandlad.. Jag har själv haft ett förhållande som satt ärr i mig för evigt och gjort att jag förlorat flera år av min ungdom.
    Jag är nehandlingspedagog och jobbat med personer som har samma sjukdom som du.

När jag läser att du försökt ringa och vad som hänt så borde hon förstå bättre. Jag hade nog "rensat" bort henne. Låtit henne få komma till dig om hon vill ha kvar er vänskap... Kram till dig

• Knasten83

Alex: jag testar med dem. Jag fick starkt men inte lika starkt som kontrollstrecket och jag hade äl så jag gissar att din äl varit! :)

• Knasten83

Angie: såg du det jag skrev till dig? Kändes som du blev ledsen för det jag skrev igår och det va ju absolut inte meningen... :(

• Knasten83

Nellie: härligt! Äter du lergigan!? Det hjälpte mig vid illamående.... Dock inte så grovt som ditt illamående.

Känner ff brösten och molandet ibland men testlagret visar blankt så det är väl bara att inse fakta... :(
    Är på dag 9 sen blödningen så jag har satt igång med ältesten igen för säkerhetsskull.

Kram och hoppas du får njuuuuuta nu! Sista bebisen va?

• Knasten83

Angie: dels har jag jobbat på ett dagcenter för vuxna med bl.a. Borderline. Sen har jag jobbat på utredningshem för ungdomar där bl.a. Borderline va en återkommande diagnos..

• Knasten83

Hallon: va glad jag blir för din skull!! :) en nystart för dig och barnen! Härligt!!!!

Swea: fortfarande ont? Gå nu till doktorn med dig. Bestäm med mannen så han tar lillan och sen bums till sjukhus, lämna inte förän de kollat dig!
    Mer blod?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester