• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Stella 78 skrev 2011-11-29 14:07:20 följande:
    Ojdå det var tidigt! Vi är ju glada om den kommer innan 16, har hänt att vi fått vid 18, men har nu lärt mig efter alla samtal att de skiter i att dela ut posten om de inte hinner innan 16.... därav att vi var utan post i många dagar och dessutom delade de bara ut lite av posten varje dag. Vet i sjutton varför! Men hoppas det blir ordning igen! Tänker i alla fall inte vara duktig någon mer gång och dra ut på beställningen av tester till närmare bim bara för att inte börja testa direkt efter ÄL. Var en pina tt vara utan test så länge och bevaka brevlådan i 1 veckas tid!  
    Ja detta var ingen rolig väntan.. Ger upp verksamheten med att springa till fönstret varenda minut och lägger mig i sängen och glor på lite serier istället.. Jäkla skitpost!
  • Helenmedh
    sweasmamma skrev 2011-11-29 14:56:26 följande:
    NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! va ska VI göra då?? hi hi
    Hahahaha! Jadu, har faktiskt inget bra svar på det
  • Helenmedh

Kan det bli sämre födelsedag?! FAAAAAN! 60% av invånarna i denna stad har inte fått sin post idag! Allt pga förseningar som ovädret ställt till med! Gud vad less jag blir...

• Helenmedh
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-29 15:13:52 följande:
    asch... bajs... finns det inget apotek eller pressbyrå då??? bara för att det är födelsedag menar jag...
    Haha har beställt tester för 300 kr :P Känns hyffsat tråkigt. Men ja kanske.. Karln och bilen är på jobbet men han lär väl komma hem innan nåt stänger.. Så jävla dålig tajming bara.. 
  • Helenmedh
    Jag jag skrev 2011-11-29 15:16:06 följande:
    Hoppar in lite här. Jag har i dag gjort två ägglossningstester och det första kollade jag resultatet efter ca 15 min och det står att man ska vänta 5-10 min men hur som haver det var ett svagt streck på den och bestämde mig därför att göra ett nytt på en stund och det kollade jag av efter ca 6 min och samma svaga streck var där, blir som osäker vad det menas med när det blir svaga streck på ägglossningstester. någon som vet och kan förklara det för mig=)
    Hej! Om ena strecket är svagare än det andra så har du inte ägglossning. Först när teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket sker ägglossning inom 1-2 dygn
  • Helenmedh

Haha  fick ett gravtest av mannen i födelsedagspresent! Ringde och grät och sa att posten inte kom idag:-P Frågan är: Vågar man testa nu när man druckit kaffe och kissatför någon timme sen? 

• Helenmedh
    Stella 78 skrev 2011-11-29 20:30:09 följande:
    Helenemedh nää! Var ju så säker på ett fett plus från dig! Testade du med äl test denna månad?
    Ja jag testade med ältest men fick aldrig något riktigt utslag. Beräknad Äl var den 10:de så jag testade 6:e, 7:e, 8:e, 9:e och 10:de.. Sen var det slut på test så jag vet inte när äl inträffade på riktigt, men vi körde på som vanligt, typ en gång om dagen.. Jävkla skit, är så ledsen nu, skulle ha väntat tills iallafall födelsedagen var över så man slapp totalförstöra den..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester