• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bim+8 och slut på test, detta är det som visades idag.. Känns inte hoppfullt...

• Helenmedh
    alexander2011 skrev 2011-12-02 09:43:40 följande:
    asså jag vet inte vad jag ska tro, senare igår så ville han att vi skulle ha barn. jag sa att det kanske är bättre o vänta om han känner som han gör men då blev han ist besviken.  han la verkligen på charmen igår så igår blev det mys. men ändå. nu hoppas jag att han inte ändrar sig. sist gång sa jag att vill han inte skydda sig så måste han vara säker på att det är det här han vill. sambon har inte fast jobb än och det är det som gör han tveksam o även mig emellanåt men vi vill verkligen ha två tätt o då får han ligga i med att hitta ett bra arbete. han har ju 9 månader på sig Flört. vi klarar oss nu även om det kan vara kärv stundvis men det viktigawste är att pojken får kärlek och har det han behöver .
    Ja skyddar han sig inte så är det förbjudet att ändra sig sedan! Min son på fyra vet hur bebisar blir till liksom och då borde en vuxen man veta det också Hoppas att det går bra och att det bara är nervositetsnerver som spelar in!
  • Helenmedh

FruUtanBarn: Nu kommer du inte vara fru utan barn så länge till! det där är ju superpositivt! Grattis Hjärta

Själv blir man galen.. Bim+8.. INgen mens än! Alltså börjar fundera på att begå självmord, typ hänga mig i duschslangen eller liknande -.-

• Helenmedh
    FruUtanBarn skrev 2011-12-02 19:14:20 följande:
    Tack så mycket =).

Jag plussade på bim+10 så tappa inte hoppet nu!
    Och du ska verkligen inte hänga dig i duschslangen,
    då kommer du aldrig bli förälder.
    Hur länge har ni försökt?
    Tack så mycket för hoppet

Nej, så självmordsbenägen är jag inte men börjar få smått psykotiska inslag i min jakt på plus tror jag.. :P Förälder är jag redan till en grabb på fyra år
    Det är väl fjärde försöket aktivt nu. Men slutade med piller i februari pga en operation och sen dess har vi kört på "säkra perioder" tills augusti..  
  • Helenmedh
    Tina lind skrev 2011-12-03 04:51:47 följande:
    Hej på er alla!

Jag känner mig så skakig just nu. Är på BIM +3 men har inte testat förrän nu då tiden mellan ägglossning och BIM för mig bara är 10 dagar, plussade inte förrän BIM + 9 med min pojke.

Men skulle ni kunna kolla in mitt galleri, har lagt upp två bilder där som är tagna precis. Visst är det två streck? Känns så otroligt att jag faktiskt är med barn så jag måste bara höra någon annans synpunkt som kan bekräfta (eller inte såklart)
    Hej hej! Tyvärr går det inte att se dina bilder i galleriet! Du måsteändra inställningar så man kan se dom
  • Helenmedh
    Freja0811 skrev 2011-12-03 13:04:30 följande:

En liten fråga om Äl-test, andra månaden jag använder det nu (inte rätt tråd att fråga detta i kanske?), men måste teststrecket vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket för att vara positivt?
    Eller kan det vara  lite ljusare.
    Understa testet är från idag.

/från en nybörjare när det gäller äl-tester
    Det där är inte proitvit tyvärr. Kanske är ikväll eller imorgon. Båda ska vara lika starka eller teststrecket något starkare. Men ibland händer der att man inte får så starkt pga att man inte utsöndrar så mycket hormoner. Om jag vore du skulle jag sexa idag och i övermorgon

Och alla ni andra: Har inte hunnit läst igenom allt än men ville ändå skriva en stor kram till er Hjärta  Så skönt att veta att man har denna tråden när man kommer hem från jobbet! hahah  

A just de.. Bim+9 idag och ingen mens, inga test kvar heller and that sucks.. 
  • Helenmedh
    Jennie83 skrev 2011-12-03 14:35:41 följande:
    Har bara haft ett ma före detta, så de blir 1 ma o ett mf nu. så så många är det inte
    Stenhårda tummar på tredje gången gillt då!
  • Helenmedh
    Jennie83 skrev 2011-12-03 15:29:49 följande:
    Tack =) Gick vägen efter ma:et o de kom en fin liten gosse så jag hoppas också =)
  • Helenmedh

Hej tjejer! Bim+11 idag och ingen mens...
    Väntar på mina test från testlagret, någon som vet om dom fått in testen och börjat skicka ut dem eller måste jag vänta ännu längre? 

• Helenmedh
    popcornplaya skrev 2011-12-05 11:04:50 följande:
    Jag väntar också! Men om dom har fått in dom i lager nu så borde dom ju börja skicka ut idag tidigast och då får vi väll dom tidigast imorgon. Om dom nu är på lager igen vill säga.
    Ringde nu och dom skulle få in på onsdag.. Orkade inte vänta så dom skickar stavar med dagens post  utan kostnad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester