• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nellie: gårdagens test hittar du på sid 2845. :)

• Knasten83

Rebecku; ja man är så sjukt ivrig!!!! ;)

För att va på säkra sidan så vänta.

Det går väl sådär för mig. Fick svagt på cb igår igen samtidigt som jag har älflytningar!? Märkliga kropp...

• Knasten83

Rebecku: tog digitalt i onsdags som va neg. Likaså testlagrets. Aco och cb visar såhär, har gjort det en vecka. Kände mig gravid först, va helt säker på att det va grav men nu känns det inte så mer... Misstänker tidigt mf. Dock ingen blödning. Tror jag hade bim i fredags...

• Knasten83

åh tjejer... hinner inte med er!!

Blir att jag missar mycket så det kanske kommer lite upprepande frågor från mig.

Här har det börjat komma älflytningar så jag testar för fullt för o se om det blir äl!   

• Knasten83

Leonie: ganska kul ändå med tanke på att du sa att jag omöjligt kan va gravid för mina svaga tester, nu kanske DU är det med svaga tester.. Jag hade ju också pyttemens, precis som du. ;)
    Sen kände du av ditt äggsläpp denna mån? Du behövde inte ens ältest för det kändes så tydligt. Nu menar jag inte att va taskig eller dum utan bara erkänna att det känns ganska komiskt när du varit så tvärsäker på spöktester etc när du kanske själv råkat ut för svaga RIKTIGA plus!

Hoppas på kotte i din mage!

Swea: varit hos dr? Hur mår du?

Hoppas2012; stackars sjuklingen!! Krya på dig!

• Knasten83

Leonie: i hope u are! Även om du inte tror det.. Så det så!

Jag tror inte jag är det heller längre för alla symtom har försvunnit. Jag tror däremot att jag fick typ en kemisk grav som du också fått. Ngt påbörjades men avslutades av sig själv..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester