• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser riktigt bra ut Jennie!!!

• Knasten83

sweasmamma skrev 2012-02-29 07:44:02 följande:
    har ni fått till det mycket ?
    Nä tyvärr, både jag och lillan har varit sjuka så orken har varit lika med NOLL.. men jag ska nog lyckas förföra honom ikväll, hihi! Flört Hoppas det räcker!
    Mitt första starka kom nu på morgonen, bild kommer här! Aldrig fått så starkt på testlagrets älstickor.

ÅÅÅÅH, SWEA!!! Måste va VÅR månad!!! 

• Knasten83
    Nelliepop skrev 2012-02-29 07:50:45 följande:
    God morgon!!!

Fy vilken natt. Vaknat flera gånger o måste upp o pissa.. Vaknade av att ena hunden gnäller o vill ut. Släpper ut henne o lägger mig igen. Nu på morgonen har hon gjort inne lite överallt. O dålig i magen.. Fy.. Sitter här o vill lägga mig igen,men väntar på att en lastbil ska komma med massa grus o skit. Vi ska fixa mera i ordning nere vid sjön..

Idag går jag in i v 12 Kyss Jag mår lite bättre,men fortfarande långt ifrån hundra ...

Hur går det för er andra???        
    härligt att du "redan" kommit så långt vännen!!!
  • Knasten83
    Hoppaspåenfjärde skrev 2012-02-29 07:56:42 följande:
    Måste säga att jag är lite avis på er som fått plus eller mens!!
    Här sitter jag på dag 39 och har fått varken eller.. Testade iofs i söndags,neg.
    Finns det något knep för hur man kan få igång mensen? Hahaha

så drygt... brukar den va oregelbunden? Känner du ngt i magen?
  • Knasten83
    Nelliepop skrev 2012-02-29 08:11:06 följande:

Ja nu kan man börjat andas ut lite.. Men vill kunna njuta oxå... Men det kommer hoppas jag... Glad

klart!! Men det är ju verkligen så som folk säger (vet ju du som redan har barn) att efter 12e veckaqn kommer ngt nytt man är orolig för, sen när den kommer ut är man orolig för nya saker osv...

men njuuuuut så mkt du kan!! 
  • Knasten83
    spunge skrev 2012-02-29 08:18:39 följande:
    Nu ska jag testa, är på bim+3 ungefär, har ganska oregelbunden mens.
    Håll tummen!  

håller båda tummarna!! Kan trixa om du är sugen på det?? ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester