• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Swea: ja jag hoppas oxå, speciellt at jag är gravid hahaha

låter som foglossning :S det fick jag när jag var i vecka 10 och det höll i sig några månader sen försvann det. kontakta sjukgymnasten ist

Jennie83: jag hoppas oxå men är jättenervös över att nått kan vara fel    

• alexander2011
    Nelliepop skrev 2012-03-19 10:23:37 följande:
    Har du fått ett Plus på testet nu???? Hänger inte riktigt med ..=/
    nej inte än. ska ta ett test imorgon.
    jag har fått positivt på ältesterna sen iförrgår kväll vilket är skit mysko för jag hade äl den 19-20 feb.

ringde gyn idag och antingen är jag gravid och "jag kan vara en av dom som får positivt senare" sa hon. hon visste inte vad det kunde bero på men anteknade allt o läkaren ska höra av sig senare idag   
  • alexander2011
    BeMa skrev 2012-03-19 10:29:41 följande:
    Åh har en fråga!!
    Fick positivt ÄL test den 14:e, men vi sexade endast den 11e och den 15e. Är det kört då? :/ Läste om att spermierna kunde leva upp till 7 dagar också??
    nej men den 15 är ju perfekt tid för ditt ägg släpper 24-48 timmar EFTER positivt utslag på stickan o om du  har sex innan är bara bra :) ska hålla tummarna
  • alexander2011
    Nelliepop skrev 2012-03-19 10:23:37 följande:
    Har du fått ett Plus på testet nu???? Hänger inte riktigt med ..=/
    nej men jag har fått positiva äl tester sen iförrgår vilket är knepigt för jag fick positiva stickor den 19-20 feb.
    har haft värk i magen sen över 2 veckor o tog ett test för ca 3 dagar sen som var negativt. ska testa imorgon igen o hoppas på ett + annars får jag nog åka in till gyn.
    gynläkaren ska ringa mig senare idag. jag ringde till dom imorses o de sa att jag kan vara en av dom som plusar senare. barnmorskan hade inget direkt svar på vad detta kunde bero på men jag är lite orolig över att ha nått fel  
  • alexander2011
    BeMa skrev 2012-03-19 10:35:43 följande:
    Kom på mig själv om att de vart avbrutet den 15:e då lillen vakna :(( Men kanske finns en liiiiiiten minimalisk chans iaf? :D

ja asså mannen behöver ju inte ha utlösning utan det kan komma ut lite iaf. även om chansen är mycket mindre så finns ju chansen ändå. kan ju hoppas att dagarna innan kan ha gett nått.
  • alexander2011

rosagubben: är inte graviditeten önskat :S

• alexander2011
    BeMa skrev 2012-03-19 10:41:05 följande:
    Åh, ja jag får väl hoppas då :D Hittade detta "Du är fertil i sammanlagt 5-7 dagar, 3-5 dagar innan ägglossning, under ägglossningsdagen och dagen efter ägglossning". Så än lever hoppet kvar, tack snälla för svar :)

Hoppas att allting löser sig & går bra för dig med, håller alla tummar och tår!!{#emotions_dlg.flower}

Solig ska hålla tummarna för dig. uppdatera bara. är ganska glömsk o har svårt o minnas allt om alla inne i tråden hahaha.

Tack ja jag sitter vid tel o väntar hahaha 
  • alexander2011
    Momtobee skrev 2012-03-19 16:20:02 följande:
    Alexander2011: vet inte om jag missat, men har dom ringt upp från gyn?

nej dom har inte gjort det :( kommer nog ev missa deras tel imorgon om de inte ringer snart :S ska iväg imorgon
  • alexander2011

negativt? första är från iförrgår kväll, de 2 andra under från igår morses och igår kväll. näst sista imorses och den sista idag kväll
  • alexander2011
    MissÖland skrev 2012-03-19 19:45:05 följande:
    Ömma bröst vid grav... Hur känns det???

ja när jag avr gravid o hade ont i brösten värkte det nått frukatnsvärt i brösten när jag skulle böja mig ner, krama nån ha bh på mig.stack i bröstvårtorna o kliade
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester