• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kanske4: håller med, ibland är det knappt man får till det för orken sinar.. :( hoppas ni finner ork inom ett par dar!! Sov gott!

Wassan: jag jobbar snabbt och effektivt! ;)) du får också sätta igång snart! När är äl för dig?

• Knasten83

Godnatt wassan!!

Tjejer! Får nån av er riktigt ont vid äl? Typ så ni måste ta värktabletter?

• Knasten83

Meeow: jag trixar gärna men då får du maila dem så mailar jag tillbaka dem trixade. Har bara mobilen!

• Knasten83

Leonie: jag äter EPA-glandin. Det är kosttillskott med omega3. Sen är där GLA från gurkört som är bra för massa saker såsom kolesterol, och fetter i blodet.
    Sen äter jag det för att GLA är bra för huden, om man är torr eller vid eksem. Det hjälper också vid PMS besvär..
    Sen att det hjälpt kvinnor att bli gravida är ju en toppen bonus!!! :)

• Knasten83

Ang smärtsam äl: jag upplever det liksom ömt från naveln och ner typ, hela nedre delen av magen. Tycker det gör jätteont att ta i vid toabesök, som om man är öm inne i magen liksom.. Känns det igen?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester