• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-03-01 08:06:00 följande:
    hoppas jag också . har ju haft fullt utslag på äl testerna men hon såg ingen äl ....bara en riiiktigt tjock slemhinna och något som kunde vara en fostersäck ....

jag frågade om jag haft äl nyss med tanke på mina test hon sa nej ???!!! 
    det du nu kanske har, en tom hinnsäck va det jag lite va orolig för att jag också har.
    Jag fick ju också en miniblödning och typ samma resultat på mina gravtest som dej. Nu har jag ju älutslag.. hoppas det är som det ska i min mage. Andra dagen med pos älutslag så än behöver jag ju inte fundera på att det inte stämmer.. ;)

Hoppas du får svar idag om hur ni ska gå till väga så du kan bli bättre nu!!!   
  • Knasten83
    Mini Léonie skrev 2012-03-01 08:47:16 följande:
    Swea:
    Hoppas att du blir av med smärtorna och får en förklaring...

Och till ALLA tjejer här inne. Ge f*n i sånt som vi inte vet är bra, det säger väl ändå en hel del när läkare avråder?? Eller rättare sagt säger att det inte finns några vetenskapliga studier på att det funkar men att det kan ha motsatt effekt. Tänk 2ggr KRAM!!!
    Men Leonie... nu är vi lite där igen att du VET vad som är rätt och fel. Hur kan det va så att vissa blir hjälpta då? Tror du inte på alternativ medicin så är det en sak men för det ÄR det inte så. Det är så DU tycker.

Jag tycker inte heller man ska exprimentera för mkt men när man har hemsk pms som faktskt rubbar hela ens liv i mellanåt så testar man mer än gärna på olika metoder som kan hjälpa. Alla är vi olika och därav är det olika som hjälper oss.

Sen är gla inte bara dåligt, vid graviditet kan det också va bra för hjärnans utveckling!   

Jag tycker bara att vi alla gör hur vi själva vill men märker man att man inte mår bra är det en annan femma. Goda råd är ju såklart välkommet men beslutet ligger hos oss själva!

• Knasten83

Anledningen till att jag fortsätter att kolla är för min Pcos. Om jag har stegring endast två dar och det sen blir svagare igen känns det mer sannolikt att det stämmer. Annars kan ältest va kluriga med pco..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester