• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ok tjejer. tog isär mitt cb från i eftermiddags o jämförde med gårdagens. gårdagens syns nada på nu men visst syns det på dagen eller ser jag i syne. det är ändå 4 timmar sen nu
  • alexander2011

Mini: ge inte upp nu!! jag ahr ju sett sträck på dina tester, varför så depp helt plötsligt? avvakta 2 dagar om du känner dig nere Solig jag hoppas fortfarande för din del :)

• alexander2011
    alexander2011 skrev 2012-03-21 19:50:15 följande:

ok tjejer. tog isär mitt cb från i eftermiddags o jämförde med gårdagens. gårdagens syns nada på nu men visst syns det på dagen eller ser jag i syne. det är ändå 4 timmar sen nu
    puffar på lite
  • alexander2011
    Mamma060812 skrev 2012-03-21 20:50:09 följande:
    Jag ser som vanligt Alexander ;)
    Solig

men jag undrar nu asså om det inte är nått fel. har fått för många "spök" och är 15 dagar sen. det kan inte vara normalt. ska jag ge upp o invänta mensen ist.
    har fått ett nytt symtom idag, bränner o ömmar i brösten :S måste vara sken  
  • alexander2011
    MrsC74 skrev 2012-03-21 20:58:58 följande:
    Fortsättning
    Men fick positivt ÄL test för ett par dagar sedan. Eller e jag helt ute och cyklar?
    jag seroch såg svagt på preg igår och cbt från igår och idag men det är så svagt att jag inte vill ändå tolka det som positivt. ja asså jag hade mensen sist den 30 jan-4 feb. positivt äl den 19-20 feb sen har mensen inte kommit o så fick jag positivt äl utslag IGEN den 18-19 mars
  • alexander2011
    Mamma060812 skrev 2012-03-21 21:24:38 följande:
    Fortsättning, idiotapp

& begärt VUL !!!

Inte för att vara elak nu men, Jag hade oroat mig mer för att nåt var fel än för att kunna hoppas på en bebis

Men jag är oxå en orolig skäl av mig....
    hahaha, ja jag har ju pratat med bm idag och har fått tid dit den 2:e april sen ska jag till gyn den 10 april på sjukhuset så jaa. jag oroar mig oxå
  • alexander2011
    MrsC74 skrev 2012-03-21 21:37:35 följande:
    Alexander: helt klart förvirrande ... Förstår du är rådvill.

hoppas oxå att det är förstående varöfr jag slänger in så mycket kort på testerna hela tiden. för att få bekräftelse på att det kanske syns nått iaf
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-03-21 22:42:38 följande:
    Alexander Skrattande

Jag ser men nu har jag sett på massa men detta är nog det starkaste men inte morgonurin. borde igentligen inte spela nån roll tycker jag men kan det vara sånna här sträck efter 4 timmar utan att det är nått?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester