• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mamma060812 skrev 2012-03-22 07:17:45 följande:
    Men ni, varför fortsätter ni testa när ni fått ett + ??? Ok en 2-3ggr med några dagar mellanrum förstår väl jag med, men ni testar som galningar

NJUT istället av ert + till det isf. är bevisat motsatsen ?! Ni oroar ju er bara i onödan...

Alex - 2 April är ju evigheter ?? Vart i landet bor du ? Har du försökt leta privat VUL ?  

nej jag har inte haft ork till att angagera mig i det ska försöka kolla idag om det hinns
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-22 08:23:47 följande:
    pratade med bm här inne på fl! vi pratade ang vakoul, som dom sa jag hade inne i livmodern på senaste kk besöket , mitt test va ju neg där! sen pos 1-2 v senare, testade inte däremellan! nu säger hon att en vakoul är en tidig grav eller rest från mf!!! jag fattar inte!!!!!!! jag kunde inte ha äl OM det vatt en rest ju ,eller?? och resten är ju inte ute!! TÄNK OM rest producerat hormon så att jag inte är gravid nu ??utan att det bara är nåt som ligger kvar ???

ÅÅÅHHHH förstår ni min oro?? =(

nä jag åker till KK idag , jobbar nu sen till sjukgymnast samt banken sen åker jag in , oron is killing me!!! 
    kk? förstpr din oro gumman men jag tror att du är gravid. uppdatera sen. styrkekramHjärta
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-22 08:59:01 följande:
    japp det va dom som började snacka om denna jäkla vakuol i livmodern osv !!  jag vill ställa alla mina frågor till dr där samt ett vul !!! 

tycker jag låter som en bra ideé. HOPPAS allt går bra Hjärta
  • alexander2011

jag ska ta ett test idag sen ger jag upp

sen om mensen inte har kommit mellan 4-6 april.då är det nått fel.
    börjar tro sj nu att mensen har hoppats över. det har aldrig hänt förut. och att jag hade äl den 18-19 mars igen.
    ska jag ha kvar tiderna för gyn o bm?    

• alexander2011

ok, idag bör jag vara på äl+5 ist eftersom testet gav utslag 18:e.

tog ett test nyss.  slänger in en bild men den är negativ :( såå mensen har nog hoppat över denna månaden :S fattar nada. men det är bara nya tag nästa månad då jag tror vi missade äl denna gången. hade sex dagen innan positivt och jag hade positivt i ca 36 timmar :( 

• alexander2011

testerna längst ner är tagna efter 7 min ungefär.
    seer ni nått? 

ska säta mig ner o kika igenom tråden senare   
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-03-23 17:13:14 följande:
    ja förhoppningsvis e ja juh gravid ^^

ska int dit o festa :D ska dit o lyssna musik o jobba :)

mmin mail menar du hoppas ja :P för ja har ingen mobil :P

men vad säger du :) hihi, har du lagt in bilder idag?
  • alexander2011

Mini: hur har det gått för dig idag?

• alexander2011
    angie91 skrev 2012-03-23 17:20:00 följande:
    ja har fått svaga strecxk i flera dagar o nu när ja pajjat mobilen hr ja lagt ut tagna me webcam!! :O sämst kvalitet! strecken stannar kvar me såå syns t.o.m torkat :D svaga än dock såå hoppas dom blir starkare :D  

Solig har du lagt ut nått idag :) åste ju vara nått då :)
  • alexander2011

ser jag i syne, hjälp mig nån
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester