• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

OK äl+7 idag då om man räknar efter äl utslaget denna gången

tycker ni jag ska till gyn eller skita i det? känns onödigt eftersom det kan vara mensen som bara har hoppat över 

• alexander2011
    plantan skrev 2012-03-25 11:02:36 följande:
    Slemtorsk nä nu håller jag mig tills tisdagsmorgon så jag får fira eller få mens. Blir bara besviken o förvirrad när kroppen skriker gravid men inte testen ju. Ser fram emot ditt test ikväll dock. Kul o följa alla andra ju :)

Alexander jag hade gått dit för att få konstaterat att allt ser normalt ut iaf.

vet inte hur jag ska göra. känns lite onödigt. men får jag inte mensen  innan 3:e april. då åker jag dit för då är det nått konstigt. då har mensen hoppat över 2 cyklar
    den 3:e är det 16 dagar sen äl 
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-25 11:13:49 följande:
    Alex:
    Röstade för att mensen hoppat över och håller kvar vid det. Gå till gyn ändå så slipper du ju tänka mer på det? Hur känner du?

2barnsmamma:
    Ja skittest säger jag nog mer än skitmens. Glad att den liksom ändå dyker upp så att kroppen kör på...
    Märkligt att du inte får starkare jag såg verkligen på ett av dina...

håller med dig nu om det måste vara så Skäms ähh lika bra o släppa det ist för att oroa sig i onödan
  • alexander2011

sassa87: kan oxå ana en skugga, vilken dag e du pÅ?

• alexander2011
    sassa87 skrev 2012-03-25 11:51:35 följande:
    gubben och jag ska åka och köpa andra tester.  vilka rekomenderar ni
    rfsu testa tidigt
  • alexander2011
    sassa87 skrev 2012-03-25 11:48:50 följande:
    bim-2 så det är ju några dagar kvar

ok :) men testa rfsu testa tidigt :) uppdatera sen
  • alexander2011
    sassa87 skrev 2012-03-25 11:56:24 följande:
    vart finns dom
    KAN kanske  finnas på apoteket. jag har haft ett h-te o hitta. beställ annars från nätet. finns billigast för 49:-
    annars se om de finns i en vanlig mataffär 
  • alexander2011

asså tjejer. jag LITAR mest på testlagrets men nu börjar jag bli trött på dom :( varfr får jag alltid skuggor på dom? fler som har upptäckt att de gärna visar skuggor?

nån som vill se? 

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-26 10:13:34 följande:
    Miss Öland har tagit bort sin sida. Är det någon som fattar något alls??????

började oxå fundera då hennes profilbild inte syndes längre o hennes text var svart. JA VARFÖR??!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester