• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-03-28 17:59:22 följande:
    Tjing tjejer ha börjat jobba igen där av att jag e ej inne lika ofta o kollar läget. hur går de för alla??

ja mensen ahr inte kommit än men när jag räknar så var det 28-30 dagar emellan äl utslagen så det stämmer ganska bra med att mensen har hoppat över denna m¨ånaden.
    är på bim-4 el 6 idag.men helt blanka tester än så länge.
    hur går det för dig sj?  
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-28 18:04:10 följande:
    nu är jag hemma...ingen mens än...men testet jag tog ser blankt ut.....bara att vänta antar jag

åhh vad drygt :S jaa men det är som du säger, nya tag!!
    hoppas så för er att ni snart ska få erat efterlängtade plus :) 
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-03-28 17:08:15 följande:
    hej tjejer. hur går det för er???

slemmis??hur har det gått? 

läs nedan :)

hur går det för dig sj? mår du bra o så? 
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-03-28 18:21:14 följande:

Håller tummarna att de blir pluss denna gång, ja jag fick ju inte plus svagt förrns kvällen före =)
    jo de går bra, trött, halvillamående, onda bröst, sväld... får gå i pluffsiga kläder så de ej ska synas, de syns ordentligt om man ha en taight trööja på sig... =)
    Men ja förösker njuta så gått de går =) va o såg lill pyret förra fredagen =) 7.7 mm och ett pickande hjärta =)
    åhh vad mysigt :) haha, ja men allt som du känner nu brukar vara övergående sen efter vecka 12 ungefär. så var det för mig iaf när det gällde trötthet,illamående o så :)
    tack ja jag tror inte på nått plus denna månaden. hade sex dagen innan positivt äl test o testerna var positiva i 36 timmar ungefär :S 
  • alexander2011

slemtorsk: hur mycket jag vill så ser jag inget

• alexander2011

vad irriterande detta var. tog ett test nu. ser ni vad jag ser? först ser man nått men inget i ljuset
  • alexander2011
    wassan skrev 2012-03-29 19:29:53 följande:
    jag ser på den sista bilden utan ens att försöka ;)

har du inte fått mens?? 

nej inte än. fick ju äl utslag på stickorna igen för 11 dagar sedan så nu väntar jag på mensen igen är på bim-3-5 nu tror jag
  • alexander2011
    wassan skrev 2012-03-29 19:37:00 följande:
    aha shit vad tiden rusar iväg men jag tror faktisk att det har hänt för att jag ser 

hänt? jag såg bara på sista bilden men inte mot ljuset, därför tror jag det är spök o det retar mig hahaha
  • alexander2011
    lanylena skrev 2012-03-29 19:41:14 följande:
    Är det idag som är s.k ÄL-dagen då?

ja :) eller asså såhär är det. from den dagen du får positivt äl test så släpper ägget för att kunna bli befruktat 12-48 timmar efteråt :) så mys på idag o imorgon
  • alexander2011

NÅN får gärna trixa med mina bilder oxå ;) bara kul o se om man kanske hade kunnat "trolla" fram nått på mina andra bilder hihi...önske tänkande kanske

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester