Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Niillis skrev 2012-03-31 13:38:00 följande:
    neh de var precis som de suddades ut blev jättesvagt det är ju lika tjockt det var inget sånt spök som jag fick förra månaden men jag är ju väldigt skeptisk och det är ju väldigt tidigt
    vänta till BIM om du kan  och ta ett digitalt då istället, så kan du fortsätta med andra tester fram tills dess om du tycker det är roligt.
  • slemtorsk i din bralla

här är en bild till från igår... jag skiter nu i vad många säger men jag tror faktiskt att jag kan vara gravid....

Den är inte trixad med, ser gult ut pga ljuset från en lampa typ 5 cm ovanför...

just nu tänker jag iaf utgå från att jag ÄR gravid...så hanterar jag det- sen visar det sig ju förr eller senare om jag ÄR det
  • slemtorsk i din bralla
    MaBinta skrev 2012-03-31 14:18:37 följande:
    Slemmis: Hur går det? Har inte läst alla inlägg nu, men har du passerat BIM? 
    japp... med 2 eller 4 dagar beroende på hur jag nu ska räkna*S* men passerat har jag iaf.
  • slemtorsk i din bralla
    MaBinta skrev 2012-03-31 14:22:22 följande:
    Har du ett digitalt hemma? Jag skulle ha tagit ett på direkten isåfall. Jag ser ett svagt streck på bilden här ovanför. Jag fick samma typ av streck på Preg på BIM - 3, och på BIM-2 fick jag positivt på CB digital.

Go for it! Kramen 
    finns ett digitalt hemma.... men det får vänta lite till och NEJ det handlar inte om att jag är "säker" på att det ska visa negativt och därför skjuter upp det... utan det handlar om att jag vill ha det så
  • slemtorsk i din bralla
    MaBinta skrev 2012-03-31 14:24:13 följande:
    Om du vill kan jag maila mina bilder från Preg-testet om du vill jämföra, men det är inte isärplockat, men går säkert att jämföra ändå.
    gärna......jag fixar inte att ta kort med fodralet på.. vi har ju inga lyxtelefoner direkt så det är säkert därför...oavsett om jag tar med blixt eller inte så reflekterar det i plasten så det blir bara vitt ljus både vid test och kontrollstrecket...

FÅr höra mycket skit om att man skulle försöka med någon slags "magi" när man plockar i sär testet.. men om strecket finns där så finns det ju oavsett om fodralet är på eller inte, fodralet är ju en hygienisk grej, det är inget medel i plasten som gör att streck framkallas om man plockar i sär dem.....*ASG*

Kan man bifoga bilder i mail här eller vill du ha min mailadress?
  • slemtorsk i din bralla
    MaBinta skrev 2012-03-31 14:34:06 följande:

Detta är bilder på samma test, gjort den 21/3. Dagen efter, 22/3 plussade jag med CB Digital (ej morgonurin)
    OJ då är ju mitt tom starkare.... eller iaf utan plasten på........hmmmm
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2012-03-31 14:39:32 följande:
    jag tror o hoppas slemtorsk att det är nått :) tycker att du är smart som väntar med det digitala eftersom risken finns att den säger inte gravid fastän det kanske är nått pga av låg hcg halt o då är pengarna bara bortkastade men jag tycker ;) att du ska ta ett annat test till mellan dagarna...just bara för att vi är sååå nyfikna hihi.

erkänn det kliar nog lite i fingrarnaFlört 
    Det kliar..

och ha ha ha.. jag har fått en liten stalker... Jag har en beundrare som förföljer mig  och bara känner ett tvång att kommentera och vara syrlig.. Det kan inte vara lätt att vara en så stark beundrare till mig och inte få känslorna besvarade.. jag skrattar så jag snart kissar på mig.
    "någon" skriker helt klart efter min bekräftelse, man undrar ju hur sjuka en del är måste jag säga.........
  • slemtorsk i din bralla
    MaBinta skrev 2012-03-31 14:37:35 följande:
    Jag säger ju det

Jag tycker du ska ta ditt CB digital, men det är min åsikt  
    kommer göra det senare....

Kul att se någon annan som har liknande resultat UTAN trix.....mina bilder är ju inte ens trixade förutom den svartvita som är...svartvit *S*

Vi får väl se vad som händer här framöver.
  • slemtorsk i din bralla
    Niillis skrev 2012-03-31 14:38:11 följande:
    köpte ju två pack och var så kissignödig direkt 1½timme efter så jag slösade mitt sista cb test och vippps där fanns det... att jag testar så mycket kanske ni förstår eftersom jag precis förlorade min son i vecka 28 och om jag testar positivt måste jag ringa smvc direkt och få utskrivet medicin så jag får behålla vårt frö och inte får proppar i moderkakan
    fick du ett plus....trots att du bara hållit dig 1,5 timma... så är det nog ett plus

Jag förstår dig precis är lite i samma sits fast jag ska SLUTA med medicin så fort jag får ett ev plus- inte riktigt samma sak som dig men jag vill inte riskera fosterskador för att jag tar min medicin för länge så det bär mig emot faktiskt just nu att ta den tre gånger om dagen men inte förrän jag har ett solklart positivt test slutar jag för det ställer till en hel massa om jag slutar för tidigt med den.....

Har du någon bild på testet om man får fråga?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester