Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Krambjörn skrev 2012-03-30 18:43:13 följande:
    Slemmis:

Tog du något test??? Vad blev det? *Nyfiken* 
    har inte testat än ha ha
  • slemtorsk i din bralla

Mitt test är fotat... men jag får inte till bilderna......DET ÄR ETT STRECK DÄR!?!?!? svagt som fan men där....underligt som tusan... fattar NADA....borde inte ett streck vid det här laget vara lysande rött???

• slemtorsk i din bralla
    Sötnöten skrev 2012-03-30 19:26:11 följande:
    Slemmis, vinet har slagit in så det blir fel när jag skriver! jag jobbade i Gbg fram till 1mars, å jag slutade skolan förra våren, 1år sen.

Ok, att det kan skilja sig så mycket på nära kommuner?! Bra då att möjligheten finns å söka sig "bredvid"! Då får vi hålla tummar för din mans jobb också!
    det beror mycket på storleken.. Alingsås är ju väldigt mycket större än Vårgårda och Herrljunga.. i Herrljunga är det tex 4 st som jobbar med försörjningsstöd och i Vårgårda 3... i Alingsås typ 12........det är lika många som det är på hela barn- och familj i Herrljugna *ASG*

nu kommer de första bilderna.. det syns apdåligt på dem, maken sitter o försöker fota åt er nu tjejer.. ha ha

gubben skickar en bättre nu
  • slemtorsk i din bralla

ååå gubbens bild blev väääldigt ljus o blank i datorn mot i telefonen men det ÄR rosa...!?!?! fast jag hade ju ett svagt rosa den 24:e också men inte alls så här ... detta är det starkaste vi har haft inom tiden så att säga......

mannens bild..

• slemtorsk i din bralla
    Trixxy skrev 2012-03-30 19:39:26 följande:
    slemmis: hur långt har du kvar till bim?
    jag är på bim +1 enligt lutealfas, men enligt min barnmorska och läkaren ska jag inte gå efter det eftersom jag aldrig haft längre cykel än 27 dagar även om jag ägglossat på dag 14 (som nu) är på dag 30 nu
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2012-03-30 19:38:37 följande:
    slemmis: asså jag ser, utav dom 3 ser jag på sista bilden o den som din man la ut nu. jag HOPPAS verkligen så innerligt att det är nått nu men tyvärr på sista bilden ser den grå ut men om det är rosa som du säger så hoppas jag att sträcket blir starkare för visst är det nått därSolig
    det är rosa.. väldigt svagt men rosa Skäms
  • slemtorsk i din bralla
    Trixxy skrev 2012-03-30 19:38:40 följande:
    ser något svagt smalt streck, men svårt att avgöra färg (ser på sista bilden)
    Det ser smalt ut på den bilden för ena "kanten" av det breda strecket är starkare...om du fattar..konturen liksom på vänster sida av bilden har helt klart mer färg än den konturen som är på höger sida av "strecket"
  • slemtorsk i din bralla
    Sol och Måne skrev 2012-03-30 19:41:17 följande:
    Tänkte att jag kan bjuda på ett kvällstest. Nu är det digitala inhandlat och blir det "ej gravid" på det imorrn bitti då stämmer vi Testlagret Flört.

Och slemtorsk: Hoppashoppashoppas Glad.
    helt klart positivt...bör det vara för din del.... har ju mitt digitala men vågar fan inte ta det ...........vill leva på hoppet bara lite till *fniss*
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester