• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Godmorgon flickor!!!

• Knasten83

Alex: jag vet inte alls hur de ser ut uppbrutna men om det är som skrutt säger så ser det ju bra ut! Det tredje strecket ser liiite starkare ut än det över det, eller vad tycker du?

• Knasten83
    Mini Léonie skrev 2012-03-08 07:13:32 följande:
    Förlåt om jag lägger mig i men ett digitalt går inte att bryta upp och titta på, finns alltid 2-3-4 streck.. Finns många trådar om det här inne på FL...
    nä jag har ingen aning! Men eftersom alex bröt upp det så funderade man lite hur det ska och inte ska se ut, e du med??

För övrigt är jag en svaaaag människa!! Testade... Skäms

• Knasten83
    sweasmamma skrev 2012-03-08 07:53:20 följande:
    och jag tycker jag ser nåt på översta =) ha ha, jag misstänker starkt att jag har ingaddade streck i mina ögon 

haha, då är vi två!! Men du, jag är på äl+7 idag så det är väl inte så stor sannolikhet att det är ngt men den ständiga skuggan syns ju..;)
  • Knasten83
    sweasmamma skrev 2012-03-08 07:57:48 följande:
    några symtom?? jag inväntar ju bara att skit-mf ska ut !!! kraftig mensvärk 

Usch, det måste ju va det jobbigaste av all väntan som finns, att vänta på ngt så tråkigt... styrkekram till dej!! Skönt att lilla fröken mår bättre idag! Åkte ni in?

alltså om det är symtom eller inte vet i fasen.. 3 mornar i rad nu har jag fått slänga frukosten för det står mig upp i halsen. Sen är kvällsmaten inte så speciellt god heller... örk!
    Till skillnad från förra månaden har jag varken ont i brösten eller molvärk. Jag hade liiite lätt molvärk för 2 dar sen, kom o gick sen inget mer... 

Känns inte så hoppfullt när man inte känner ngt!? M3n jag och leonie konstaterade att inga symtom är också bra ibland, haha!! Nä, ingen färg, bara skugga...  
  • Knasten83
    LinnIzabelle skrev 2012-03-08 08:05:45 följande:
    Dåliga Iponebilder, igen. Är det någon som ser någonting, eller inbillar jag mig?! ser givetvis skarpare ut i verkligheten!

ser också, ser jättebra ut!! GRATT IS!!!!
  • Knasten83

Leonie: gör inget att du inte ser! ;) men du, när du säger att du inte ser, menar du att du inte ens ser en skugga? Eller menar du att det inte ser ut som ngt att lita på?

• Knasten83

Swea: kanske pausa denna mån och köra mån efter? Tänker så kroppen återhämtat sig riktigt efter mf?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester