• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Evur: jag tror antingen då du tror du hade äl senast, att mensen bara va en genombrottsblödning. Eller har du haft äl senare utan att du förstått det bara!!

• Knasten83

Evur: fick du de där strecken mitt på dan utan att ha hållt dig så länge borde ett test med morgonurin i morgon eller övermorgon visa starkare!

• Knasten83

Piglett: jaså!!? Kul, då följs vi åt nu dessa lååånga dagar till bim! Jag har bim den 15e, du då?

Leonie, helt sjukt... Men det är ingen färg va? Bara skugga?

• Knasten83

Jag är sååå trött... 19:20 började jag ha svårt att hålla ögonlocken uppe, efter att ha somnat på soffan sa mannen "gå och lägg dig istället hjärtat.." det tar på krafterna att börja jobba efter 3 år!!!

• Knasten83

Alelb: du kan ha haft äl senare än du trott! Kolla så det ökar eller testa med annat märke om det blir starkare. Hört dåligt om RFSU testa tidigt, vilket märke är detta?

• Knasten83

Men det kan ju va så olika från gång till gång!! Fattar att du undrar, det hade jag med gjort.. Hoppas det ökar nu! Tror du e gravid!! :))

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester