Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mamma till flera: så när hade du dun mens sist då?!
Mamma till flera: så när hade du dun mens sist då?!
Då borde du ha ÄL på dag 10-12 lr? Och du va NIO dagar EFTER blödnigen. Då borde du vara på dag 15 idag. Och kanske på ÄL+5 ? Testa om en vecka igen skulle jag säga då..
Mamma till flera: jag kanske ör trög men är su på dag NIO i cykeln. Eller va det nio dagar sen du blödde?
Alltså hur mpna dagar du blöder bryr jag mig inte om då det ibte har ngn betydelse. Undrar bara vilken dag i cykeln du är?
Mamma till flera: ja men då är jag med :)
Då har du ju troligtvis haft din ÄL !
Men snälla är ni 14 år allihopa eller. ?! Kan man inte ta att ngn säger NEJ jag ser i get eller blir irriterad över att inte någon svarar på ens fråga. Folk kanske INTE har något svar på en fråga. Om tex mini eller slemmis rättar mig blir inte jag tjurig för det.. Eöler om knasten inte svarar på en fråga.
Alltså man måste läsa lite mellan raderna. Det är är många folk som är här , lägger upp kort och som sedan försvinner . Så man svarar på det man kan , vet ? vill och det man ser.
Och jag pratar till ALLA nu. Ingen speciell.
Men tycker det är riktigt jävla låg nivå åt alla jäkla håll här inne.. Och förlåt att jag svär. Men om jag ser ngt jag irriterar mi på så svarar jag oftast inte. Men nu kan jag inte låta bli.
Vi/dom som varit här från start får ständigt höra hur otrevliga vi/dom är . Ja men hallå det kommer in folk som säger hur vi ska bette oss , när och hur vi ska svara.
Klarar man inte av våra, allas , doms ,deras era , svar ja då förstår jag inte varför man VILL vara här inne??
Lok: ser väldigt utsmetat ut men har sett många sånna som sedan varit pos dagen efter men även neg. Så finns nog inte så mkt mer att göra än att vänta till i morgon. Hoppas det blir plus för sig
Och till er alla: förlåt för min text. Det gick undan. Och jag VILL att alla ska vara här inne och vi ska hjälpas oss men jag tycker det är tråkigt med alla dess klagomål. Får ni inte svar ! Fråga igen helt enkelt.
Mamma till flera: ja då borde du haft äl dag 10-12 kanske.
Lyckligtälskad: digitalt ikväll skulle jag säga.. !
Petra: har nu fått hem Pree-seed. Tycker du jag ska börja med 2g ? Och sen ta tre om det behövs.
Ak15: jag ser :)