• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ak15: behövs inte trixas mer. Man ser streck :)

• viochdu

Ak15: tror dom nya cb är bra. Har inte sett ett enda spök på dem.

Lyckligtälskad: köp två och ta ett ikväll. När kissade du senast. Tror det räcker men två tinmar

• viochdu

Elmiina:nu såg jag.. :)

du kan inte ha haft ÄL innan då eller har du testat med ÄL test?

Kroppen släpper i snitt 10 ägg per år. Vissa släpper givetvis 12 säkert men det är så man säger iaf. Betyder att i2 ggr kanske ägget inte släpper. Kanske är så med dig denna månad. Eller så får du en väldigt sen ÄL denna månad. Det kan oxå ske men då kommet ju även mensen senare oxå eftersom lutealfasen aldrig brukar förändras utan bara dagar mellan mens och ÄL.

• viochdu

Lyckligt Älskad! Ta nuuuu då :) men ge inte upp hoppet om det står inte gravid. Det är ett BRA tecken om du är kissnödig.

Kan ju testa att kissa. Är det mörkt så doppa stickan 20 sek.. Kissa INTE på den . Bästa är att doppa när det är så "tidigt"

• viochdu

Petra: korkad fråga egentligen. Kan ju inte du veta hur torr jag är i min mus.. :)

Hoppas hoppas nu då!!

• viochdu

Petra: ja precis. Läste på min knackiga danska att det va bra att ta det 10-15 min innan själva samlaget.. Ska försöka komma ihåg det .:)

• viochdu

Petra: har du alltid använt det?? Eller har du bara använt det som ggn du blev gravid?

Känns som det verkar bra iaf. Kanske fler simmare klarar sig och kan ligga och vänta på ägget :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester