Inlägg från: we wish for a baby |Visa alla inlägg
  • we wish for a baby

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Semlan79 skrev 2013-06-07 22:32:49 följande:
    Jag ser! Svårt att avgöra färg på fotot. Men är det rosa irl så är det ju mkt lovande :)
    Ja vi får se hur det ser ut imorgon, hcg stiger var tredje ca, så på måndag ska det ju absolut vara starkare om det är något :)
  • we wish for a baby
    josgav skrev 2013-06-08 16:00:21 följande:
    Vad jag vet så är de digitala inte lika känsliga. Väntar själv på att få kunna ta ett ;)
    Eftersom du ändå har ganska "långt" till bim så hade ja väntat med det digitala, åtminstonde till du får ett hyfsat starkt streck på de vanliga. Men alltså, det där med att vänta, man blir ju helt galen ;)

Vad tror du om mina? 
    Dina tester ser mycket lovande ut, strecken är ju tjocka och blåa! Så jag tror absolut du får ett utslag på digitalt :)

Ja att vänta är ju så gaaalet jobbigt :/
  • we wish for a baby
    josgav skrev 2013-06-08 16:02:48 följande:
    Kollade på ett test du lagt ut tidigare, och där ser man klart ett svagt rosa streck! Men det var torkat, så kanske man ser bättre på detta nya när det torkat? Men klart där är något svagt! Och, kan man se något så tidigt innan bim så är det säkert en liten därinne! :) 
    Ja detta tog jag nu på eftermiddagen då jag kom från jobbet så det var ej morgonurin, gårdagens morgonsticka syns bättre :) Jag hoppas verkligen vi lyckats själva och slipper provrörsbefruktningen till ett syskon!
  • we wish for a baby
    josgav skrev 2013-06-08 16:06:45 följande:
    Tycker du det! :)) Åh va glad ja blir!! Men vågar inte ta ett digitalt igen, tog ett i torsdags morse som visa neg..
    Jag tycker absoult det ser positivt ut hade blivit nöjd om de var mina tester som såg ut så :)

Ska lägga upp en ny bild med morgurinen också, taget imorse :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester