Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mäh bilden kom inte med:( sitter med mobilen, för göra om från datan då..
Mäh bilden kom inte med:( sitter med mobilen, för göra om från datan då..
Nästan pinsamt så lite man ser på bilden, ser jag nu. Såg bättre i mobilen:( De övre är på morgonurin och det under tog jag i eftermiddags.
Lite OT men vill ändå dela med mig av vår tuffa väg vi fick vandra innan vi fick våra Julian i våra famnar
livetmedjulian.blogg.se/category/ivf.html
Hej tjejer!
Hur skulle ni tolka det här testet? Togs det igår och idag kom blödning så det spelar kanske ingen roll egentligen, men skulle vilja höra ändå hur ni tolkar det.
Nån fler som vill säga vad ni ser/ tror om detta test jag tog igår? Blödning idag så det känns väl inte så hoppfullt än om jag inte blöder floder som jag gör vid mens, har ont som vid mens iallafall. Tacksam för lite åsikter och funderingar.
Ja man ser detu mycket bättre i verkligheten och det är rosa, fattar inte hur jag ska tolka detta i samband med blödningen:/ har aldrig fått ett positivt test på egen hand förut, har bara blivit gravid mwd hjälp av provrörsbefruktning men de hittar inget fel på varken mig eller min man så det är ju fullt möjligt. Men efter att ha varit ett par i 8år utan att blivit gravida på egen hand så är detta en aning chockerande :) Fast på ettu positivt sätt :p
mammasofie: Jag skrev att jag ser på det undre :)