• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

finskaflikkan skrev 2011-09-22 13:34:44 följande:

Wiiiiiieeee... Behöver inte tveka längre iaf! Bara hoppas nu att lill*n vill stanna kvar till maj. Drömmer

Grattis!!!
  • HelenFr
    Pälsboll skrev 2011-09-23 12:33:58 följande:
    Jag antar att jag redan vet svaret, men behöver ändå höra det från nån annan.

Så, tala om för mej vad ni ser

Ett väldigt starkt plus :) Grattis men som sagt du visste ju redan svaret :)
  • HelenFr
    Skrutt 83 skrev 2011-09-23 13:44:16 följande:
    Åhh vad glad jag blir. Du menar alltså att du ser tydligt på denna bild?

Du skrev det högra strecket så blev lite osäker om det var linolles test du menade för hon höll testet åt andra hållet så då är strecket på höger sida. :/ Här är det svaga till vänster om det skarpa strecket, du ser det alltså?
    Jag gjorde som du, och testade nu när jag fick mina nya tester :) fast jag har mens, och märkte att deras teststreck är mycket tydligare än testlagrets, vilket man säkert kan få till ett positivt resultat med lite kontrastökning etc...
    Men jag hoppas för din skull att så inte är fallet...  
  • HelenFr
    Skrutt 83 skrev 2011-09-23 14:19:49 följande:
    Vilkas är tydligare än testlagrets menar du? Detta är nämligen testlagret :)

Ah jag beställde från babytime.se :) och man såg det vita strecket jättetydligt där...

• HelenFr
    Skrutt 83 skrev 2011-09-23 14:35:31 följande:
    Okej! Ja det är möjligt att detta bara är "skåran" svårt att se om det var färgat eller grått, men säkert bara grått.. Tyckte mig ju se något svagt svagt innan det torkade också så hoppas ju att detta var att det är för tidigt, kan ju vara 7-9 sedan äl. Hoppas fast det inte är så troligt =( Tråkigt att din mens kom, håller tummarna för nästa månad!

Tack... och jag hoppas att ditt blir ett starkt plus :)
  • HelenFr
    stumpan85 skrev 2011-09-23 16:43:59 följande:
    Skulle någon vilja trixa lite med mitt test och sedan säga till mig att det inte finns något streck, så att jag kan släppa det sedan? =)

Jag tycker mig utan att trixa se ett streck, men det är så svagt... Ta ett nytt test och hoppas på bättre klarhet...
  • HelenFr
    kotte1 skrev 2011-09-23 17:03:34 följande:
    nån som ser nåt?

Skulle kunna vara ett svagt svagt streck... hoppas att det blir starkare i så fall...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester