• Sweetii

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vi har försökt i ca 2 år, har haft 3 missfall oxå tyvärr, ett i v.7 & 9 och ett i v.13 som js fick skrapa bort. Så nu hoppas vi på de bästa! Skulle få prova med pregotime, men nu behövs de inte! Är så himla lycklig. Jag och min älskling firade med god mat och massa god massage förut! Vilken underbar dag

• Sweetii

Jag skulle fått bebis i Augusti. Men jag fick missfall i V.7.. När man kämpar och kämpar.. Suck.. Alla tester man tagit.. suck!

• Sweetii

Är det äntligen ett plus eller? :D testade mig i förrgår och då va de ytterst svagt. Detta testet tog jag runt tio tiden idag.

• Sweetii

Ja kollade först efter 2 minuter, då var det ingenting. sen gick jag och la mig.. Sen gick jag på toa förut.. å då va det ett starkt plus där. Så jag vet inte :S

• Sweetii

Okej :) Ja, har ingen aning ja.. Ja tkr de ser positivt ut för sträcket är klart och har färg. Men jag vet inte jag :)

• Sweetii

Tack! 
    Jag känner mig sk. gravid. Ja har ont i boobisarna, haft mensvärk konstant i 2 veckor nu, ont så bara denn i ryggen och arg å grining är jag. Så de kanske är en liten bebis i magen.. hoppas!:))  

• Sweetii

Grattis linnsi! och grattis tillber andra som plussat.. Själv kom fröken röd igår så RFSU testet va nog falskt ändå. Även fast jag hade ett tydligt sträck :/

• Sweetii

blir galen snart..

Tog ett test för ca 1 vecka sen, då visade det väldigt svagt. Nu har jag blött i ca 3 dagar, så trodde det var mensen. Men titta här.. Är de fortfarande positivt? testet är taget idag. Trodde ju självklart att jag inte var gravid då "mensen" kom..

Spöksträck eller ej?    
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester