• Sweetii

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hejsan tjejer! Ja har en fråga. Jag testade svagt pos för ca 1 vecka sedan. För ca 4 dagar sen kom en blödning. Haft den i 4 dagar nu. Men jag har fortfarande väldigt ont i brösten, mår illa, humöret stiger upp å ner plus att de spänner över magen och det är ömt och ha sex. Kan jag ändå vara gravid trotts att jag blött? "mensen" kom dagen innan den skulle. Tycker allt detta bara känns, konstigt, jag skulle gärna vilja ha lite hjälp av er? Ja trodde såklart att de va mensen som kom och att ja inte var gravid. Men symptomen återstår..

• Sweetii

Ja brukar ha lite mensvärk och så, men denna gången känns det annorlunda. Ja, tänkte testa i morgon. Förstår inte vad som händer i min kropp. Annars vid mens försvinner mina ömma bröst redan andra dagen. Nu blir de bara värre och värre.. Min första graviditet, då blödde jag första dagarna. Men då va jag bara 14 år så tänkte inte mke på de som va.. Hoppas så på ett plus!!

• Sweetii

De översta testet är ett graviditets test. de understa är ett ägglossningstest. Ser ni nått på de översta eller inbillar jag mig? =) detta är taget inom tidsramen.
  • Sweetii

De är inte halvt i verkligheten, fotar me min telefon.. Inte de bästa :-P ja får testa om 2 dar. Gud, kan de ha gått så fort? Börja med folsyra för ca 3 veckor sen. Å de syns nu på ett grav. Men de är rosa sträcket iaf :D

• Sweetii

Ja de gör de! Kom ditt också inom 5 minuter eller kom de senare? Mitt sträck syntes tydligen efter 8 min sen har de hållt sig så:)

• Sweetii

Ger billiga tester mycket Spök sträck ? Har isf fått svaga plus på 3 eller Spök sträck jag..

• Sweetii

Hej tjejer! Vet att alla säger att folsyra och järntabletter är en myt när man blir gravid. Men tro de eller ej, både jag och 3 väninnor tog de på första försöket. Och jag har prövat bli gravid i 7 månader. Har tagit en folsyra tablett och en järntablett på morgonen. Funka på mig å mina vänner! Värt att pröva om ni vill ! bara ett tips! Ha en bra dag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester