• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

April barn skrev 2011-10-18 20:06:39 följande:
    Testa tidigt mäter 10, de vanliga 25. Går att googla så står det på alla sidor :)

Jasså du ger dig till känna iaf ;)
  • kanske 4a

jahapp dags att inse att jag bara inbillat mig eller? Ser inte ens en skugga idag, blä!

• kanske 4a
    Kärt barn har många namn skrev 2011-10-19 13:54:39 följande:
    Kanske: plugga nu!!!

haha du kom på mig!! Jag ska plugga nu :)
  • kanske 4a

Oj kära nån vad ni har skrivit mycket :)

SpankyCake:Ledsen för att du blöder och att testerna blir svagare, det låter inte så hoppfullt tyvärr :(

Här blev det åter igen ett negativt test i morse så nu ger jag upp. Jag har molvärk och det drar neråt låren precis som det gör innan mensen kommer, så jag tror hon tittar fram idag eller i morgon. Så sur på mig själv som trodde på den där skuggan, men jag har faktiskt inte fått så förut på de testen. Ska beställa en hög äl och gravtest till nästa gång och sen är det bara påt igen. Åker till stockholm i helgen och tröstar mig iaf, ska inte testa mer nu.

• kanske 4a

BebisVagga: Ser ett svagt streck :)

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester