• Lejoninna

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-10-30 10:14:28 följande:

mina tester idag /natt var negativa...jävla test som visade ett svagt sträck på första stickan :(

Åhh jag hoppas att det hinner ändra sig.. I know the feeling Flört Jädrans test! Kram till dig!

Ego: Idag var det svagare/en skugga på stickan igen.. haha! Min kropp håller på och spelar hide and seek med mig känns det som. Idag är det dagen D. Får alltid min blödning på ÄL+9. Så jag avvaktar och ser hur dagen utvecklar sig.. Skrattande
  • Lejoninna
    alexander2011 skrev 2011-10-30 10:47:59 följande:
    jag har faktiskt inte bim tror jag förens 10:e tror jag så jag vet att jag är tidigt ute hahah :(

Hehehe.. ja men dåå så Flört Då har du ju all tid i världen, även om man vill veta det nu, nu, nu...
  • Lejoninna
    BebisVagga skrev 2011-10-30 20:07:45 följande:
    samma här,,,,,

Men hallå.. samma här. 2 spökisar på 2 dagar... Rynkar på näsan Har fått ett blankt mellan de två testen så.. dem kan ju inte stämma.
  • Lejoninna

Undring? Kan man ha ÄL på intågande redan då man eg skulle haft BIM i helgen men fick en blödning tidigare. Fattar nada av det min kropp håller på med?!

• Lejoninna

ellabella04 skrev 2011-11-07 19:28:27 följande:
    Lejoninna: En nidis kanske?? Hade själv en nu helt plötsligt min fjärde grav. Har aldrig haft det tidigare men denna gång kom en ca 5 dagar innan bim

N1987 skrev 2011-11-07 19:31:42 följande:
    Sådär kan mina test se ut ganska ofta i cykeln utan att äl är på gång eller just har varit! Jag tippar på att du hade en nidis. Har du testat med gravtest?
    Hmm.. kommer inte ihåg exakt dag men tis/ons så kom det brunaktiga flytninar, sen på torsdagen lite färskt blod, max en tampong, sen bruna flytningar igen. och sen inget.. och sen i morse lite igen. Molade och hade sig så jag tror jag hade mens. Hur mkt kan det komma om man har en nidis då? Inte testat med grav-test.. har aldrig fått sådana äl-tester innan då jag inte har ÄL av mig själv utan hormonbehandling. Ska göra IVF i dec.. 
  • Lejoninna
    Lufsan skrev 2011-11-07 19:42:58 följande:
    men det är ju inte pos, så där kan mina tester se ut efter eller innan mens också. Vad jag har hört så reagerar äl test både på hcg och nått hormon man släpper innan mens. Så det är väl normalt att det blir lite starkare runt då. 

Aha oki.. ja det kanske är det då att man har haft mens precis :) Nej precis det är ju inte pos, men brukar inte ha några synliga streck alls annars. Kollade bara nu för att det molar. Solig Kan ju även vara så att hormonerna sitter kvar lite i kroppen så att man får ÄL av sig självt denna månad om jag har riktigt tur..
  • Lejoninna

Då har testnarkomanen i mig vaknat till liv igen. Vet inte ens om jag har haft ÄL denna månad då vi inväntar IVF och kör ett hormonfritt november. Ngn som ser ngt? Flört

• Lejoninna

Testlagrets 10 .. Är på dag 28 från förra mensen.. men brukar inte ha ÄL förrän dag 18-20 ca så det blir väl ett nytt i morrn. Har inte ens ÄL-testat så det är svårt att säga att jag haft det ens. Det brukar det ju blir spökisar på dessa så det är nog ett sådant :)

• Lejoninna
    lilaemma skrev 2011-11-29 19:45:29 följande:
    Nej, testlagret brukar inte ge spökisar. I alla fall inte för mig... Men som sagt... det ser lite grått ut... håller tummarna...

Tack :) Tyckte jag läste någonstans att många fått gråaktiga streck på dessa extra känsliga.. men kanske :)
  • Lejoninna

Supernegativt idag.. jädrans kropp Tungan ute   

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester