• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas: ja skittrist!! Har du testat?

• Knasten83

Kanske4a: ja vi får göra det vännen! Men har din mens också kommit?

Nellie: åååh vilken goding!!!!

• Knasten83

Leonie: men även om det fastnat i äggledaren så känner du nog inte det än. Det är fortfarande mikroskopiskt!

Ja mens är hemskt! Men samtidigt är jag glad att jag iaf fått regelbunden mens sen jan. Däremot behöver det inte betyda att det är äl men iaf liiite närmre det normala..

• Knasten83

Kanske4a: okej men det sägs ju va olika från grav till grav så ge inte upp än! ;)

Leonie: jo vi kommer ta hjälpen vi är erbjudna. När vi utreddes visade ju proverna att jag inte ägglossar själv och det brukar dessvärre inte ändras av sig själv förän man kommer upp i åren lite. Man bli mer fertil ju äldre man blir med Pcos, knäppt!

Vi pratade faktiskt om detta häromdagen, när vi ska insemineras. Vi tänkte vänta tills jag får besked om vidare jobb. Hoppas nu i vår men vet som sagt inte.. Tills dess kör vi på som innan, inte skyddat oss sen Hedda föddes och det är 1,5 år sen nu. Innan dess skyddade vi oss inte heller...

• Knasten83

Leonie: det hoppas jag också!!!! :))

Se till att backa ut traktorn ur äggledaren nu så du får ro!!! ;)

• Knasten83

Jag har mycket mens.. Klumpar och slemmigt mörkrött blod (ursäkta!)
    Men skulle det kunna va såhär att jag fick ett tidigt mf förra mån som kommer ut med denna mensen?
    Alltså jag fick ju två dar mens förra mån efter en hel del tydliga (spök)plus.. Men sen kom inte mer blod och plusen blev svagare..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester