• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis till plussen girls!!! :)

Jag testar som sagt inget denna mån men idag hade jag äl flytningar, det brukar jag ha tre dar innan äl! :)

• Knasten83

Fidelis, ja, jag har älflytningar i tre dar, på tredje eller fjärde dagen får jag maxutslag på stickorna.

• Knasten83

Fidelis: how come? Varför mer förvirrande... Alla är ju så olika! :)

Leonie: jag hoppas det!!!! :))

• Knasten83

När jag läser här idag är jag glad att jag hållt mig härifrån lite.. Samtidigt blir jag ledsen, gillade denna tråden så mkt och ville komma tillbaka när jag va redo igen, nu vet jag inte riktigt...

• Knasten83

Hoppas: ja! Här är jaaaag! ;)
    Jag mår bra! Börjat jobba ju, hinner inte med att kolla in så ofta. Sen har jag bestämt att ta det lugnt denna mån, inget räknande av dagar, inga test, ingen temp.. Ja, bara låta det gå! Faktiskt skönt!

Hur går det själv?

• Knasten83

Ja det har känts skönt! När man är inne i det går det så mkt tankar åt bara det liksom. Nu har jag kunnat koppla bort lite mer.. Klart man ändå tänker efter ibland när man känner ngt att "undra om!?" men inte alls på samma vis.

Skönt att ni också tar lite "paus" från hysterin, det behövs ibland tror jag.

• Knasten83

Jess86: TACK!!! Precis den känslan trodde jag att jag va ensam om!!
    Jag kan tom har problem att göra nr två för det gör så ont att krysta, som om man är svullen i tjejmagen!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester