• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Niicesara: nädå! Va inte orolig... Jag hade allt möjligt som gravid! Tänk bara på att du inte kan äta alla sorters smärtstillande.. Krya på dig!

• Knasten83

Ang nässprayen så använde jag den lösningen som är helt ofarlig men håller med sömntuta lite.. Det borde inte påverka bebisen utan mest mamman som har så känsliga blodkärl. Men jag VET inte så kolla först!!! Panodil går bra- avstå Ipren tex!

• Knasten83

Binegar: vet du... Det du upplevt måste va fruktansvärt och inget man kommer över på en dag men.. Tänk inte att en ny grav blir din räddning, det dövar kanske just då men om du har sorg måste det komma ut och bearbetas. Klart du ändå ska bli gravid men ta ändå tag i det som hänt, det är sundast för er alla!

• Knasten83

Swea: hihi! Vet inte! Har du tid och lust att hjälpa mig lite? Skriver en kort återberättelse...

Skulle inte testa alls med ältest och temp denna mån, men efter att ha riiiiktig smärta i tjejmagen både sön och mån förra veckan testade jag med tempen. Den verkade stiga på torsdagen så gissade att ägget släppte i mån-tis. Nu går tempen upp och ner och jag har mensvärk till och från plus att jag får illamåendeattacker (gissar dock att det har med katarren att göra). Men ibland känns det som nervryckningar inne i tjejmagen och ländryggen... Känns det igen?
    Två dar nu har jag fått lite lite gulaktiga genomskinliga flytningar.. Konstigt!

Hur som haver, OM ägget släppt gissar jag att jag är på äl+6 idag.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester