• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini: testade neg med aco mitt på dagen idag... Buhuuu!!!

• Knasten83

Mini: ja precis!! Det är det som är så skönt denna gången, känner mig inte det minsta stressad eller "bitter"!! :) Hoppas bara på bonus och tror på att det kommer när den är redo! ;)

• Knasten83

Charlotta: men det låter ju pos!! :) när ska du testa igen? Äl kan ju hoppa över nån månad också... Testar du med ältest?

Mini: då hoppas vi att det är ngt i din lilla mage! :)

• Knasten83

Charlotta: okej!
    Det e sant att ältest kan stressa. Egentligen ska man nog använda dem bara tills man lärt känna sina signaler och via dem fått bekräftat när äl är.

Jag har Pcos och ägglossar sällan på egen hand. Vet inte hur det är nu efter att ha ändrat min kost men mensen har varit regelbunden i 5 mån nu!! :)
    (hade mens 1-3 ggr/år tidigare)

• Knasten83

Du får gärna fråga! :)
    Äter GI kost. Gick upp 26 kg med dottern och ännu inte nått min målvikt, hon är 19 mån nu. En del av Pcos, lätt att gå upp- svårt att gå ner :(
    Med mindre kolhydrater och socker blir hormonbalansen bättre och man har större chans att ägglossa. Plus att alla andra symtom blir lindrigare.. Kroppsbehåring, akne, fetma osv.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester