Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Härligt o vakna till plus!! :) grattis tjejer!
Härligt o vakna till plus!! :) grattis tjejer!
Många nya namn jag inte känner igen!? Kul med nytt! Men var är ni andra gamla godingar? ;)
Idag ringde jag vår läkare för tidsbokning av inseminering! Spännande!! :))
Alex: jag ser när Jennie trixat men inte det otrixade.. :( bim?
Swea: ja! Vi visste att vi skulle få det när vi ville det eftersom vi fick hjälp med dottern. Men så ville vi försöka lite själva så nu ringde jag och hörde mig för. På fredag är det teletid!! :) spännande!
Alltså de sa till oss att vi bara kunde ringa när vi va redo!
Swea: tack!
Det jag hört är att om man får uvi i slutet av grav kan det sätta igång förlossning om det är obehandlat! Man kan alltså få sammandragningar. Ring bm imorgon och be om att få lämna prov!
N1987: tack söta du!
3barnsmamma: Hua!! Låter inte alls bra! Hoppas du blir bra nu med medicinen. Också gjort gastroskopi (slang/kamera ner i magen), inget trevligt alls!! Lycka till!
3barnsmamma: vanligtvis är det ett ingrepp man gör under dagtid så man får åka hem samma dag.
Usch ja, blev också snittad så kan bara tänka mig smärtan att klökas med snittad mage! AJ!!!
Hoppas: vet inte när det blir av faktiskt! Snart hoppas jag! :) får se hur mkt tider de har.
Ska ni utredas vännen? Gått lång tid nu? Usch, know the feeling!!