Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Manelma: ser bra ut!! Grattis!
Manelma: ser bra ut!! Grattis!
Swea: uppdatera oss!! Det kommer gå bra!!! :))
Imorgon är det teletid med vår läkare för vidare planering av syskon! Nervös!!!
Binegar; nyfiken! Testat?
Swea: jag sa ju det!! :)) underbart!!!!!
Ni pratar om tjejer och illamående. Jag har en flicka och mådde illa mellan v7-14 typ, sen la det sig. Fick lergigan mot illamående.. Ingen foglossning alls men halsbränna från mitten till förlossningen!
Godmorgon flickor!
Morgonens samtal med KK resulterade i att det blir inseminering i sep. Jag skulle egentligen insemineras direkt men de har stängt under sommaren så det blir pergotime under sommaren!
Mådde inte bra med pergo förra gången men kanske det är annorlunda nu!? Hoppas!
Känner mig mer avslappnad denna gången. :)
Momtobe: tack! :) hoppas vi också!
Hoppas: tack vännen! :) jo först blev jag besviken men kom snabbt på att vi bestämt oss för att inte stressa detta så det gör faktiskt inget.. ;) ett barn till är bonus, jag har iaf fått bli mamma!!
Hoppas: skulle ju va det bästa!!! Så skönt att kunna ha sex av LUST! Det är ganska tufft att ha på beställning alltid.. Det kan tära.
Hur går det för er?
Hoppas: jag är inte avis på den känslan... Minns den så väl.. Därför är jag rädd att hamna där igen! Hemsk känsla!! Men du, detta kommer gå vägen - i can feel it!!!! Snart har du ett litet pickande hjärta i din mage!