• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vackert n1987!!!!!!

• Knasten83

Slemmis: önskar att jag såg tydligare! Ser ngt på sista bilden men den är så suddig. När är bim?

• Knasten83
    N1987 skrev 2012-04-30 07:17:04 följande:
    Ingen stegring alls på testet idag.. Jag är nog inställd på att det kommer gå åt skogen denna gången också :(

Men söta du... förstår verkligen att du tänker som du gör efter allt du varit med om men tänk INTE så!! Det betyder absolut inte att det inte går vägen för att du inte ser skillnad idag! Visa oss gärna bilden för ibland är man lite knas i9 ögonen själv... du ser kanske inte vad vi ser?

Du ska se att det kommer gå bra!!!! 
  • Knasten83
    N1987 skrev 2012-04-30 07:59:57 följande:
    Knasten: tack vännen.. Jag vet att jag tar ut saker i förskott. Är bara så orolig av mig..
    Jag lägger upp en bild så fort jag hinner, på väg till jobbet nu :)
    klart du är orolig! Skulle ju va konstigt annars!! Man är ju orolig utan att ha behövt uppleva det du gjort så det är ju helt normalt ;)

Tänker på dej!! 
  • Knasten83

N1987: du får gärna maila mig för trix men har ingen möjlighet att lägga upp bilden just nu! :(

• Knasten83

Som jag skrev n1987 så ser vi stegring från igår!! Du är så gravid man kan bli ;) härligt!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester