• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemmis: woooohooooo!!!!! Hur många försök är det nu!? Så glad för din skull!!! :))

• Knasten83

Swea: åh, "redan" v 12!?!?? Sköönt! :)
    Klart du ska gå dit!! Alla chanser man får att se bebis ska man ta tycker jag. Se till att få en bra bild på bönan så vi får se! :) om du vill visa alltså!?

Jag är på dag 16 nu och inga tecken på äl! Så typiskt att det ska klödda nu när vi ska köra igång med äggstimulerande. Då behöver man mens för att börja.. :(

• Knasten83

Tack för att du håller tummarna!! Om inget annat sker kommer vi ju insemineras i sep så det behövs ju inte stressas egentligen.. Bara det att man VIIIILLL ju så gärna- och LÄNGTAR!!!

• Knasten83

Swea: hoppas du har rätt!! :)

Jennie: tack söta du!! :)

N1987: skönt med symtom!! ;) det kommer va starkare idag- i know it!
    Nä, ingen äl :( snustorr! ;)
    Den kom dag 20 förra mån så hoppas den kommer!!

Amazed: nä då är det kanske lite tidigt... Hoppas på plus snart!

• Knasten83
    Velputte skrev 2012-05-02 06:28:21 följande:

Hejsan tjejer!

Jag behöver låna era ögon för jag är så himla osäker på själva placeringen av strecket. Och istället för att starta en helt ny tråd ute på familjeliv så kanske ni kunde hjälpa mig?

Är jag gravid eller skojar kroppen med mig? :O  

Grattis!! Klart plus!!
  • Knasten83
    Eliasmamma skrev 2012-05-02 06:26:35 följande:
    Grattis till alla pluss.

Är inte så aktiv här längre, har ett enormt illamående och en liten bebis att ta hand om, det är fullt upp gick in i vecka 8 idag i allafall. 

härligt att allt går bra!! Jobbigt med illamående men samtidigt tar man det gärna med tanke på bebisen i magen ;)
  • Knasten83

N1987: bild? Härligt att det är starkare! Jag tror jag fått lite älflytningar idag. Brukar ha det typ 3 dar innan äl, HOPPAS!!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester