• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Camilla: pratade ju igår om bäst på test. Fick hem mina och man ser ju remsan som ska bli rosa klart och tydligt. Är det så på dina med? För jag såg den VÄL när jag vinklade! Tråkigt men ändå bra för så ser man ju verkligen vart det rosa ska hamna!

• viochdu

Camilla: ja tyvärr va det så på ett av mitt. Kan tänka mig att det är lite olika på varje test hur väl det syns. Och jag är vekligen för tidig så ja det är trist.

Me n ditt plus kan ju komma ändå.

• viochdu

Fast blir det inte ännu värre om ni får ett MF till och det händer i v13 tex . Ska ni vara tyst om det mf.et då? Eller berätta då.

• viochdu

Är inte det värre. Om ni berättar att ni är gravida i v12 och sen några dagar efter får MF?

Min sambo skuööe bli sjuuuukt arg pm jag gått och varit gravid och undanhållt det i TVÅ månader!

• viochdu

Men hallå? Vem e det som predikar?

Om vissa inte vill säga till sin partner eller andra VILL det så betyder det väl inte att man predikar för att man frågar?ELLER säger vad man själv står i frågan eller hur man själv tänker.

Allt ska va så svart och vitt här inne. Folk skriver men sen får man inte fråga frågor om man själv inte förstår..

Ni som höll med fick ju skriva hur ni tyckte men vi som inte höll med ska bara va tysta. ?? Annars predikar man?

Är ju inte precis som att varken jag eller mammelie ogillar en person eller skällde på personen??!?? För att hon väljer att INTE berätta.

Men vi som ser det som en självklarhet kanske blir rätt förvånad att det finns såna som inte berättar ! Och då frågar man?

• viochdu

Tess: tror inte mammelies inlägg handlade om att hon sa till vem - det- nu- va att " så kan man inte göra fy fy fy fy.

Hon sa sin åsikt och hur hennes man skulle reagerat. Jäkla stor skillnad.

• viochdu

Elmiina: hur kan det va taskigt??

Att sitta på ett forum får man nog räkan med frågor av folk som inte förstår! INGEN har predikat och INGEN har uttryckt att hon är en dålig människa eller partner för att hon väljer!

Och jag har inte ens sagt min åsikt i det förens inlägget över.

Mitt första inlägg va frågor som " är det inte värre att berätta i v12 och man får ett MF några dgr efter" enkelfråga! Inget elakt .

• viochdu

Och enligt mig är hennes val inte alls såååååååååå fel. Enligt mig kan jag inte förstå (sätta mig in i hennes sits) och därav mina frågor...

• viochdu

Kan inte du kopiera mitt inlägg där jag uttrycker mig på det viset och visa det för mig.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester