• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fast du skriver att ÄL inträffar alltid 14 dgr innan mens. Det gör den ju inte för alla.... Bara för dom som har en lutealfas på 14 dgr

• viochdu

Mållan: men snälla. Du kan inte utgå när hon säger bim-10 att det är ÄL+4 för henne.

Det är därför jag säger till alla att sluta tänka på bim när man testar utan räknar ÄL+ ist.

• viochdu

Och om man inte har koll på äl men på sin vanliga cykellängd så säger man ju att det är BIM då mensen i vanligafall brukar komma. Då blir det ju BIM !!

• viochdu

Och sen skriver hon ju att det va den 18 december och att hon tror hon hade ÄL den 7. Det är äl+11. ! Och ger en lutealfas på 19 dgr som är en onormalt lång lutealfas MEN möjlig!

• viochdu

3 barns mamma: ja som Mållan skriver så kan du testa med vilket urin som helst. Men va beredd på minus vännen. Eller ja va beredd på allt .

Tror kanske du fick MF och nu kanske din ÄL flyttat på sig för kroppen producerar ingen ÄL förens all HCG är ute i kroppen. Så den blir kanske försenad. Min kom dock TIDIGARE efter mitt MF.

• viochdu

Elmiina: såg du på dina test att det va rosa eller hade du svårt att avgöra färgen.?

Jag har nämligen fått ett svagt svagt streck på bäst på test. Det är inte vitt. Men kan inte riktigt avgöra. Om det är rosa eller blött papper grått!

• viochdu

Elmina: för jag har streck på två test idag. Som jag inte kan avgöra färgen på. Visst dom är väldigt väldigt svaga och efterdom HELT torkat kan jag knappt se dom.. Du ger mig hopp iaf.

• viochdu

Min kamera är sönder. så den tar "fyllebilder" Så troligtvi är det nog bara ni med mobil som kan se vad jag ser.

Men detta är morgonurin! Och ja jag ser nu på datan att det ser väldigt blankt och suddigt ut. Men ja där är ett streck iaf.

Amen gud. Syns ju inte ett skit. Men ja. Detta bli för er med mobil då.

Detta är med "middagskiss"

Redigerat. Prickarna är hack i testet..

- Försök #7- ÄL 11/1 -- BIM 24/1
  • viochdu

Jag är jääävligt skeptiskt. Jag kan vara all från äl+6-8. Är jag på åtta finns chansen. Det vet jag sen jag plussade andra förösket.

Men när dom torkat ser jag typ inget.. :/

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester