Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Det verkar ju ändå vara VÄLDIGT vanligt med folk som blöder iflera dgr vid bim men ändå är gravida
Det verkar ju ändå vara VÄLDIGT vanligt med folk som blöder iflera dgr vid bim men ändå är gravida
Adnils: Men ta NUUUUUI! Är det en grav sen förra månaden Spelar det ingenroll om du kissade för 1 min sen . Jag är skit nyfiken!
Adnils: men oj :) är det bra bilder ? :)
Adnils: men guuud du är ju så gravid man bara kan bli. Om ditt hcg va nere på noll den 27 dec. Kan du haft äl runt dom dagarna efter. Blödningen var troligtvis en vanlig mellanblödning!! ring i morgon och berätta din historia!!
Säg att du hade äl den 1 jan då är du snart 5 fulla veckor så klart att set är starkt då!
Skit i digitalt.! Det kommer säga 2-3 3+ det ser man ju tydligt.
Ett digitalt ger dig inte mer "kört på benen" boka VUL!
Cessan: inget plus än. Testade sist i lördags. Ngt svagt kom upp men kan lika med varit fuktstreck.
Vet knappt vilken dag jag är på. Förmodligen äl+9
Ska kanske testa ikväll.
Cessan: och tack för du tänker på mig. :) vilken dag är du på idag? Ligger vi lika ?
Sommarsnö: det där är pos. Det är RFSU oxå som mäter 50. Det där ger gravid på digitalt då dom mäter 25.
Carolineekelund: jag skulle om jag va du åkt och köpt ett cb plus eller ett digitalt. Får du gravid eller plus på det så Grattis MEN om dom blir blanka som mäter MINDRE hcg än dom du testar med så är du tyvärr inte gravid.
Jag förstår om du känner dig frustrerad om mensen inte kommer. Man hoppas och greppar efter halmstrå. Men ngn gång i livet krånglar mensen. Och detta kanske är din gång. Det är inte ovanligt att mensen hoppar , blir JÄTTE försenad. Tycker du ska köpa ett annat test och sen om det blir neg så försök fokusera på nästa ÄL. Vem vet du kanske redan är inne på en ny cykel och det är ju inte kul om ni missar ÄL för att du inväntar mens.. Som kanske inte ens tänkt komma