• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

juliia24 skrev 2012-06-19 08:40:43 följande:
    menar du att det är fel på det lotnr också. hm det är dom jag har.
    ja, de är de tydligen fel på. önskade att det inte var det men fråga TLhur missvisande de kan vara.
  • alexander2011
    juliia24 skrev 2012-06-19 08:46:19 följande:
    men ska det bli rosa streck då. helt sjukt ju

det är det jag undrar oxå :S

jag skcikade ett brev till dom, jag vill ha pengarna tillbaka från mina 2 sista beställningar. tänker endast använda bastpatest.se nu. är trött på alla falska förhoppningar som deras tester har gett mig
  • alexander2011
    skrotis78 skrev 2012-06-19 09:01:06 följande:
    Måste bara fråga varför ni håller på och trixar med bilderna, ändrar ljus mm? Om testen är positiva borde det väl synas med blotta ögat.

hur länge har du varit med i tråden och hur ofta har ni försökt bli gravida?

OM du har varit med ett tag så borde du ha bättre förståelse. En del av oss har kämpat länge och trixningen kan förtydliga bara det som en annans er på testet. det gör det inte aoutomatiskt positivt bara för att det syns tydligare men det är lättare o visa för alla andra.
    härinne ger vi varnadra hopp,stöttning och omtanke. En del av oss har faktiskt försökt länge och det lilla hopp som vi får av trixningen, vad gör det?
    det får en att orka fortsätta när det känns som tungast. det är oxå spännande att följa alla här inne   
  • alexander2011
    juliia24 skrev 2012-06-19 09:07:10 följande:
    vad svarade dom alexander? jag ska ringa dom nu

dom har inte svarat än. jag mailade. men när de har kontaktat mig så berättar jag. OM du ringer. berätta vad de sa :)
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-19 09:33:34 följande:
    jag köpte billiga tester från storbritanien på E-bay och de var väääldigt mycket billigare än TL och jag fick aldrig en skugga ens en gång- vilket var fullt naturligt eftersom jag inte var gravid då

Jag har sett i andra trådar att TLs VD har skyllt på att munstycket till apparaten som prepparerar testen har blivit förorenad och därför blir teststrecken färgade vid blötning.

Det verkar vara flera sanningar som florerar kring testlagret vilket är tragiskt för de har ju varit ett pålitligt företag i ganska många år...

ok :(

Ja jag kan inte minnas at för nått år sen att jag ens fick nån skugga. fick inte spök alls som idag 
  • alexander2011

såhär ser testet ut trixat från imorses
  • alexander2011

fan vad arg jag blir. jag ville ha pengar tillbaka för stickorna av TL men fick detta mailet ist!!!

Hej

Vi ber om ursäkt men vi har testat stickorna i vårt lab. och det visade inget men vi håller på att göra nya test så Du kommer att få besked

Ha en trevlig dag

Mvh Testlagret.se Kundtjänst
  • alexander2011

har tagit ett till test nu, ska se om det ger samma reultat som i morses.. nu på det torkade ser man ett svagt rosa sträck, även i ljuset. slänger in bild snart

• alexander2011

såhär har dagens sett ut ser era likadana ut? ser ni oxå nått?
  • alexander2011
    Trixxy skrev 2012-06-19 13:38:03 följande:

Men skrev de inte till dig i ett annat mail att de höll med om att det var fel på LOT 120517?
    Vad håller de på med? De behåller pengarna och skickar ut felaktiga tester?!

nä det minns jag inte att det avr det nummret. nån annan påstod att det var fel på dom och nån annan säger att det inte är nått fel på dom :( åhh vad frustrerande
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester