• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MandyPandy skrev 2012-06-19 23:11:41 följande:
    Alexander.
    Jättekonstigt ju! Vetefasen.. Är nog bara att vänta tyvärr.
    Tror jag ska "slösa" ett digitalt imorgon, kanske man blir klokare...
    Håller som sagt tummarna för oss allihopa!
    Ja det gör jag oxå, hålelr tummarna asså.

jag tycker så synd om alla som är i den sitsen som mig att man inte vet om det är nått eller om det är spök!!därför gjorde jag såhär!väldigt slösigt men vafan :(

ta du ett digitalt imorgon :)   
  • alexander2011
    Liiina89 skrev 2012-06-19 23:18:33 följande:
    "är det inte dags att skaffa ett syskon nu?"
    "Det är klart att ni ska skaffa syskon! Eller?"
    "När ska ni skaffa syskon då?"    
    "Hur går det för er? Blir det någon bebis?"
    ".... är du gravid?"
    "Ska ni ha barn?"
    "försöker ni aktivt?"

SKIT I DET NI ERA SVIN!!!!!!!!!!!!!!! KräksRynkar på näsanRynkar på näsan  

XD HAHAHA.

hört det där oxå o alex är bara 10mån 
  • alexander2011
    Ankena skrev 2012-06-19 23:23:49 följande:
    Liina89, Det där känner man ju igen.. Jag svarar bara "jag vet inte, vi får se..." på alla dom frågorna

För oss blir det ist " det blir när det blir"
  • alexander2011

Trixxy: ja, asså de som jag fick igår de var mycket tjockare och färgen såg annurlunda ut, skarpare och mer långvarig än de stickorna som jag hade från början.

• alexander2011

Nåå vad säger ni om mitt lilla expriment från igår. bara att konstantera att LOT:NR 120517 är det fel på fast de sa att det inte är nått fel på det :(

kommer testa sista gången nu med morgonurin, nr 120157 och 101216 var den som jag inte såg nått på. den funkar. det ska jag säga till TL 

• alexander2011

Inkmamma: hur såg  jag kan ju se svaga sträck. frågan är om det är fördjupningen eller färg Obestämd

• alexander2011
    vemvet skrev 2012-06-20 08:41:29 följande:
    Hej. Jag trodde väl aldrig att jag skulle haka på en sån här tråd, men ni verkar erfarna här inne. Jag tog ett test med apotekets stickor igår. Vad jag kan se är det positivt. Eller vad säger ni? Men imorse tog jag ett nytt, denna gång med rfsu. Helt blankt. Vad tror ni som är lite erfarna i det här testträsket, vilket ska jag lita på?

vilket rfsu testade du den röda eller den tidiga?
  • alexander2011
    vemvet skrev 2012-06-20 08:52:05 följande:

Det röda.
    den röda har jag hört ska vara svår o få sträck på :( men det testet som du ha i gallerit!!!DET är ju verkligen positivt. köp ett till apotekets test o se om det blir samma :) lycka till.
    annars är det fel på apotekets test :( 
  • alexander2011

verkar som att jag kommer ha äl snart ist Solig

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester